مدیرعامل توزیع برق گیلان:

نصب ۲۹۰۰ چراغ روشنایی معابر در گیلان

مدیرعامل توزیع برق گیلان از نصب ۲۹۰۰ چراغ روشنایی معابر از ابتدای سال تا کنون درکل استان با تلاش کارکنان امورهای اجرایی این شرکت خبر داد و افزود: راحت‌ترین راه برای اعلام خاموشی معابر استفاده از اپلیکیشن کاربردی برق من است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسعود صادقی خمامی، مدیرعامل توزیع برق گیلان از نصب ۲۹۰۰ چراغ روشنایی معابر از ابتدای سال تا کنون درکل استان با تلاش کارکنان امورهای اجرایی این شرکت خبر داد.

صادقی تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع روشنایی در سطح معابر شهری و روستایی در شب بویژه برای تامین امنیت مردم، همکاران اداره روشنایی معابر شهرستان رشت و سایر امورهای اجرایی استان بصورت روزانه برای تعمیر و نگهداری این تجهیزات اقدام می‌کنند.

صادقی ضمن اعلام این موضوع که در کل استان قریب به ۵۳۰ هزار پایه روشنایی معابر موجود است، افزود: تامین مطلوب و استاندارد روشنایی معابر شهری، هم به حفظ جان عابرین پیاده و رانندگان می‌پردازد و هم به ایجاد امنیت در شب، کمک شایانی می‌کند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: در همین راستا ۲۹۰۰ چراغ روشنایی معابر از ابتدای سال تا کنون درکل استان با تلاش کارکنان امورهای اجرایی این شرکت نصب شده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: راحت‌ترین راه برای اعلام خاموشی معابر استفاده از اپلیکیشن کاربردی برق من است، همچنین مشترکین محترم می‌توانند برای رفع خاموشی معابر در شهر رشت با شماره تلفن گویای این اداره به شماره ۳۳۴۷۲۲۷۸ یا در کل استان شماره تلفن اتفاقات (۱۲۱) برای کل استان تماس حاصل کنند.

Share