سرهنگ نصیریان خبر داد:

عدم توجه به جلو، جان موتورسوار را گرفت | برخورد با خودروی پارک شده کنار خیابان

سرهنگ فتح‌الله نصیریان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت در خیابان وسط بازار شهرستان رودبار منجر به فوت وی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت در خیابان وسط بازار شهرستان رودبار منجر به فوت وی شد.

سرهنگ فتح‌الله نصیریان در تشریح این خبر اظهار داشت: در ساعت۲۳:۰۰ شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در خیابان بازار شهرستان رودبار، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد راکب یک دستگاه موتورسیکلت به علت نداشتن توجه کافی به جلو به یک دستگاه خودرو پارک شده کنار خیابان برخورد نموده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان اذعان داشت: موتورسوار، مرد حدودا ۳۵ ساله بر اثر شدت جراحات و ضربه از ناحیه سر در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ نصیریان با بیان این مهم که استفاده موتورسوار از کلاه ایمنی می‌توانست جان او را نجات دهد، به همه رانندگان و به خصوص موتورسواران توصیه کرد: ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی که اشعار می‌دارد؛ رانندگان موظفند در هرحال به طور کامل به جلو توجه داشته باشند را رعایت نمایند.

Share