شهردار بندر کیاشهر در آئین افتتاح پیاده راه فرهنگی این شهر خبر داد

اجرای گذر فرهنگ و هنر و گذر خوراک ۲ پروژه مهم فرهنگی بندر کیاشهر در آینده نزدیک

همزمان با هفته وحدت پیاده راه فرهنگی بندرکیاشهر با صرف اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال با حضور مسئولان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در مراسمی با حضور میلاد اقدمی، دبیر کمیته فرهنگی طرح توسعه محلات کم برخوردار کشور، موسی فکور معاون عمرانی استانداری گیلان، ابراهیم نجفی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، خسرو آرنگ فرماندار آستانه اشرفیه، جمعی از مسئولین شهرستانی، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی و مرتضی عاطفی شهردار کیاشهر، دومین پیاده راه فرهنگی گیلان در بندر کیاشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر در آئین افتتاح این پیاده راه در جمع مسئولین و مردم کیاشهر بیان کرد: پروژه پیاده راه بندر کیاشهر با همراهی و همدلی مسئولین شهری، حمایت‌های اعضای شورای شهر و همراهی مردم و کسبه محترم در طی ۷ ماه به بهره برداری رسید و تقدیم شهروندان و مسافران عزیز شد.

وی با تاکید بر اینکه هر شهری نیازمند وجود چنین فضاهایی است، گفت: هر شهری برای پویایی و سرزندگی خود مستلزم طراحی و پیاده‌سازی چنین فضاهایی است، پروژه پیاده راه فرهنگی در دوره ششم شهری مصوب شد و امیدواریم با تلاش همکاران برنامه‌های بهتری، برای نشاط شهروندی در پیش رو داشته باشیم.

شهردار کیاشهر اجرای گذر فرهنگ و هنر و گذر خوراک را از جمله پروژه‌های مهم این شهر در آینده نزدیک عنوان کرد و گفت: پروژه پیاده راه فرهنگی به طول ۸ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و در آینده‌ای نزدیک المانهای شهری در این پیاده راه فرهنگی نصب خواهد شد.

وی در ادامه افزود: پیاده راه فرهنگی بندر کیاشهر بستر مناسبی برای برگزاری مراسمات، جشنواره‌ها و رویدادهای ملی است.

گزارش تصویری افتتاح پیاده راه فرهنگی بندر کیاشهر

 

 

Share