مدیرکل منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد :

برگزاری آزمون تأمین نیروی نگهبان تامین اجتماعی از طریق شرکت کار و تأمین

ثبت‌نام آزمون سراسری تامین ۲۸۵ نفر نیروی نگهبان واحدهای تابعه سازمان تامین اجتماعی به صورت شرکتی از روز شنبه ۲۴ شهریورماه سالجاری آغاز و متقاضیان جهت کسب اطلاعات لازم میتوانند به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرامرز بهاروند مدیرکل منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام این خبر گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی نیروی نگهبان مورد نیاز واحدهای تابعه خود در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سراسر کشور را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به‌صورت شرکتی از طریق شرکت کار و تأمین جذب می‌کند.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد دفترچه راهنمای آزمون که توسط شرکت کار و تأمین از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت‌نام از ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ اقدام کنند.

مدیر کل منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه هرگونه اطلاع‌رسانی در این خصوص، صرفاً از طریق سایت رسمی این سازمان معتبر و قابل استناد است، اذعان داشت: آزمون کتبی جذب نیروی نگهبان، در روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۹ برگزار خواهد شد.

براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، علاقه مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان و جزییات ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را در دفترچه آزمون را در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بارگزاری می‌شود، مطالعه کنند.

بعد از برگزاری این آزمون و مراحل مصاحبه و گزینش، در مجموع ۲۸۵ نفر از طریق شرکت کار و تأمین به‌صورت شرکتی برای شغل نگهبانی بکارگیری خواهند شد.

Share