هواشناسی گیلان اعلام کرد:

از فردا دمای هوا در گیلان ۶ تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد | شرایط جوی غالبا پایدار تا پایان هفته

مدیرکل هواشناسی گیلان اعلام کرد: بیشترین میزان بارش ۴۸ ساعت گذشته در استان از منطقه امامزاده اسحاق شفت به میزان ۱۶۵ سانتی متر گزارش شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد دادرس گفت: با تقویت سامانه هوای بارشی از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون، منطقه امامزاده اسحاق شفت با ۱۶۵ سانتی متر بارش، بیشترین میزان بارش و منجیل با نیم میلیمتر کمترین بارش را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه بارش باران تا پایان امروز در گیلان ادامه دارد، افزود: از فردا با کاهش ابر و خروج تدریجی سامانه هوای بارشی از استان، شرایط جوی گیلان تا پایان هفته غالبا پایدار است و دمای هوا ۶ تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: ارتفاع موج دریای خزر امروز حداکثر به یک متر و ۸۰ سانتی متر خواهد رسید و برای فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است، اما با کاهش ارتفاع موج، دریا از عصر فردا تا چهارشنبه برای فعالیت‌های دریانوردی و شنا مناسب است.

محمد دادرس همچنین از بیشترین دما در گیلان در شبانه روز گذشته در لوشان ۳۳ درجه سانتی گراد و کمترین دما در اسب وونی تالش ۱۰ درجه سانتی گراد خبر داد و افزود: دمای فعلی رشت مرکز گیلان ۲۱ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۱۰۰ درصد است.

Share