مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی گیلان؛

جلیلی در اقتصاد فردی نخبه و خبره است و جان نثار برای ملت ایران است

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه جلیلی هیچ سوء سابقه مالی، اخلاقی، سیاسی در کارنامه زندگی اش وجود ندارد اذعان داشت: به ایشان رای می دهیم زیرا در اقتصاد فردی نخبه و خبره است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعید مهدوی در گفتگو با گیلانستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و لزوم مشارکت حداکثری اظهار کرد: برخی از مردم ناظر بر آن که معیشت شان مشکل دارد تشخیصشان بر این بوده که نسبت به انتخابات بی تفاوت باشند ولی راه حل این مسئله، قهر کردن با صندوق انتخابات نیست بلکه حضور و انتخاب آگاهانه باعث حل مشکلات خواهد شد.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی گیلان افزود: دولت ناکارآمدی که ۴ سال مردم تجربه کرده بودند از جمله فاجعه بالابردن قیمت بنزین که رئیس جمهور وقت گفت ” من خودم صبح جمعه خبردار شدم” و ریشخندی که به افکار مردم و عقلانیت مردم زد، سال ۹۶ با جنگ روانی و رسانه ای اجازه نداد فضای انتخاب بر مدار مبنا و عقل سلیم پیش برود و اکنون نیز همین روال را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه شعارها و معیارهای بی اعتبار مورد توجه قرار نمیگیرد، خاطرنشان کرد: اصحاب قدرت میگویند اگر جلیلی بیاید کشور دست طالبان می افتد و این مصداقی از جنگ روانی است.

هشت سال مذاکره با اروپا و امریکا نتیجه ای نداشت

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه مردم با دو گزینه جمهوری اسلامی مواجه هستند، گفت: هرگزینه ای رای بیاورد باید در ساختار جمهوری اسلامی و با زعامت رهبر معظم انقلاب این کشور را اداره کند.

این فعال فرهنگی سیاسی با تاکید بر اینکه سه سال ریاست جمهوری شهید رئیسی نشان داد که می‌شود با وجود فشارهای اقتصادی تدبیری کرد تا حجم فشار تحریم کم شود، ابراز نمود: هشت سال مذاکره با اروپا و امریکا نتیجه ای نداشت لذا اکنون به دنبال مدیری هستیم که بتواند در عین حال که عاقلانه رایزنی می‌کند برای خنثی سازی تحریم و رفع مشکلات معیشتی هم تدبیری بیاندیشد.

کارشناسان خائن جای کارشناسان خیرخواه را می‌گیرند!

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی گیلان همچنین بیان نمود:  کسی که صراحتا میگوید من در حوزه اقتصادی کارشناس نیستم و میخواهد به کارشناسان رجوع کند اگر رئیس جمهور شود افق دید و مبنای فکری در حوزه راهبردی ندارد و در اطرافش کارشناسان خائن بر کارشناسان خیرخواه و ناصر غالب میشوند. یقینا عقل و دین میگوید ما به گزینه ای رای بدهیم که خودش هم علاوه براینکه به کارشناسان متعدد رجوع میکند یک مبنا، منطق و راهبرد داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه سعید جلیلی ساده زیست و پاکدامن است، اظهار داشت: سوابق ایشان نشان می‌دهد که جان نثار برای ملت ایران است و فقط شعار نمیدهد دکتر جلیلی کسی است که در چندسال اخیر در حوزه اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم از کارگران تا روستائیان فکرکرده است و راهبرد دارد و در جهت مشاوره با شهید جمهور کمک کار بوده است.

رئیس جمهوری که نمیداند و نمی‌تواند، طعمه مافیای قدرت طلب می‌شود

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: گزینه دیگری هم که در قالب جمهوری اسلامی آمده بارها ارادت قلبی خودش را به حضرت آقا اعلام کرده در حالیکه ما به ایشان احترام میگذاریم اما ایشان صراحتا میگوید که من نمیدانم و نمیتوانم. متاسفانه رئیس جمهوری که نمیداند و نمی تواند طعمه مافیای قدرت طلب میشود.

این فعال فرهنگی سیاسی متاسفانه در ستاد ایشان با افرادی امثال آخوندی وزیر راه دولت روحانی مواجه هستیم که خیلی راحت وقتی آن دوره در قطار مشکلی پیش آمد و تعدادی از مردم ایران جان باختند، میگفت مشکلی نیست همه بیمه دارند! یعنی این آقا برای جان مردم هیچ شانیتی قائل نیست یا مثلا متخصص جنگ روانی یعنی وزیر ارتباطات آن دولت خودش فیلترینگ ایجاد کرد اما پشت صحنه به فروش و بهره بری از فیلترشکن روی آورد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه جلیلی هیچ سوء سابقه مالی، اخلاقی، سیاسی در کارنامه زندگی اش وجود ندارد اذعان داشت: به ایشان رای می دهیم زیرا در اقتصاد فردی نخبه و خبره است.

Share