قالیباف: در یک دوراهی قرار گرفتم

متقی خطاب به قالیباف: گویی یک ذهن بی‌قرار برای نقش گرفتن دارید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ابراهیم متقی، کارشناس میزگرد سیاسی گفت: شما در مدیریت کارنامه موفقی داشتید، اما گویی که یک ذهن بی قرار برای نقش گرفتن در حوزه اجرایی دارید.

قالیباف در پاسخ به سوال ابراهیم متقی کارشناس برنامه درباره ضرورت اخلاق حرفه ای تاکید کرد: از مجلس برای این به انتخابات ریاست جمهوری آمدم زیرا حرکتی در جبهه انقلاب شروع کردیم، در شکل گیری مجلس یازدهم ادامه یافت و بعد در دولت سیزدهم مسیر کار را که با هم پیش بردیم، خلاصه همکاری بین نخبگان دولت و مجلس یک برنامه هفتم به عنوان میثاق ملی که امروز به قانون شده که اکنون تنها سند ما است.

وی افزود: این برنامه، برنامه بسیار دقیق و اجرایی و قابل انجام است اتفاق این گونه شد که این شهید عزیز از جمع ما جدا شد ما ماندیم با یک برنامه و یک جبهه انقلاب و جمع دوستانی که این مسیر را پیش ببریم ما نگران هستیم که اگر این مسیر پیش نرود دو مرتبه ریل حرکت و پیشرفت کشور متوقف بشود و به دهه ۹۰ برگردد. دهه ای که زیر یک درصد رشد اقتصادی داشت و ۲۶ برابر نقدینگی را اضافه کرد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در یک دوراهی قرار گرفتم، من اگر بخواهم قدرت طلبی کنم که اینگونه دیدم دوستانی که در این عرصه آمدند و می‌خواهند نمایندگی کنند که این نقطه حساس کشور و با این مشکلات سخت مردم عبور کنم احساس کردم که آمادگی من نسبت به بقیه بیشتر است.

Share