از هفته بیستم رقابت‌های لیگ دو جام آزادگان فوتبال؛

پیروزی خانگی سپیدرود رشت مقابل آینده‌سازان اردبیل با گل «رضا مستعلی‌پور»

از هفته بیستم رقابت‌های لیگ دو جام آزادگان فوتبال کشور دو تیم سپیدرود رشت و آینده‌سازان اردبیل از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیستم رقابت‌های لیگ دو جام آزادگان فوتبال کشور دو تیم سپیدرود رشت و آینده‌سازان اردبیل از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

میلاد پورقلی، صادق صادقی، مهیار نوری، معین تقوی، راستین تنهایی، میثم فردوسی، پیام ملکیان، محمدرضا داوری، رضا مستعلی‌پور، میلاد پورصف‌شکن و میعاد یزدانی برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین عباس شیروند، محمدرضا حمدی نژاد، میلاد باقری، پویا عزیزپور، پدرام حامدی، نیما کریم‌زاده، میثم پورفرخی، یاشار اسدنژاد، جعفر برزگر، نادر محمدنژاد و سعید مرتضوی بازی کردند.

در این بازی رضا مستعلی‌پور در دقیقه ۱۹ بازی تک گل سپیدرود رشت را وارد دروازه حریف کرد.

سپیدرود در نخستین مسابقه خانگی خود پس از برکناری فرشاد پیوس و حضور علی بهارمست و سهیل حق‌شناس موفق شد تا سه امتیاز شیرین را برابر تیم آینده سازان اردبیل کسب کند تا با توجه به شکست شهرداری ماهشهر به رتبه سوم جدول صعود کند.

Share