رئیس کل دادگستری گیلان؛

هیات نظارت بر حسن اجرای قوانین در بخش تولید گیلان تشکیل می شود

رئیس کل دادگستری گیلان اجرای نادرست قوانین را یکی از علل بروز مشکلات دانست و گفت: برای حسن اجرای قوانین امور تولیدی هیئت نظارت بر اجرای این قوانین تشکیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست ستاد استانی اقتصاد مقاومتی با موضوع موانع و مشکلات بخش تولید به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان و با مشارکت فعالان اقتصادی، تجار، اصناف و تولیدکنندگان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر اهمیت کار و تلاش با هدف کسب رضایت الهی اظهار داشت: توان بشر همیشه بر مشکلات قهری طبیعت غالب است و انسان ها می توانند با توانمندی های خود از یک یک موانع و مشکلات عبور نمایند.

وی  در ادامه تصریح کرد: رشد و تولید علم ابتدا در کشورهایی چون ایران رخ داده و دیگر کشورهای توسعه یافته از آن بهره مند شده اند لذا نباید از توان علمی دانشمندان و فرهیختگان علمی و دانشگاهی غافل شد.

رئیس شورای قضایی استان اجرای نادرست قوانین را یکی از علل بروز مشکلات دانست و دستور داد تا هیئتی جهت نظارت بر حسن اجرای قوانین در بخش تولید تشکیل شود و نارسایی ها،کوتاهی ها و قصور متولیان را در حوزه تولید به دستگاه قضایی گزارش نماید.

لازم به ذکر است در این نشست تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و تجار به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداخته و پیرامون آن گفتگو کردند.

Share