واعظی: آقای دکتر نوبخت، جزء رزمندگان خط مقدم نبرد سرنوشت ساز دولت بود

عیادت «محمود واعظی» از دکتر نوبخت در بیمارستان

رییس دفتر رییس جمهور سابق کشورمان با انتشار تصاویری از عیادت دکتر نوبخت در بیمارستان، نوشت: در روزهای اخیر بر بالین دوست و همکار قدیمی‌ام، جناب آقای دکتر نوبخت حاضر شدم و از ایشان عیادت کردم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور سابق کشورمان با انتشار تصاویری از عیادت دکتر نوبخت در بیمارستان، نوشت: در روزهای اخیر بر بالین دوست و همکار قدیمی‌ام، جناب آقای دکتر نوبخت حاضر شدم و از ایشان عیادت کردم. به گفته کادر پزشکی خوشبختانه عمل جراحی قلبی ایشان با موفقیت انجام شده و شرایط با ثباتی دارند و روز به روز بهتر هم می‌شوند.

ملاقات با آقای دکتر نوبخت، در هر شرایطی خاطره‌انگیز است و بنده را یاد انبوه خاطرات مشترک در طول دوران خدمت، بویژه در زمان دولت تدبیر و امید می‌اندازد.

خصوصا در ایامی که همه ارکان دولت در مقابل هجمه سنگین موسوم به فشار حداکثری -که فروپاشی بنیان‌های اقتصادی کشور را نشانه گرفته بود- ایستاده بودند و اجازه ندادند خواب دشمنان ایران تعبیر شود. آقای دکتر نوبخت، جزء رزمندگان خط مقدم آن نبرد سرنوشت ساز بود. برای ایشان به حق همین ایام عزیز، آرزوی صحت و سلامتی کامل می‌کنم.

Share