اعمال محدودیت بار مصرفی برای مشترکین پر مصرف در ایام پیک با کنترلپذیر کردن مشترکین از راه دور
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به لزوم حرکت به سوی مدیریت بار شبکه تاکید کرد وتوسعه رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف مشترکین از طریق نصب لوازم اندازه گیری هوشمند را یکی از مهمترین ابزارها برای پیادهسازی طرح های بهینه سازی مصرف دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در جلسه شورای اداری امورهای توزیع برق شرق گیلان که به میزبانی امور توزیع برق شهرستان لاهیجان برگزار شد با قدردانی از اقدامات و فعالیتهای ارزنده صورت گرفته در بخشهای مختلف شرکت توزیع نیروی برق استان به توجه جدی برحفظ و نگهداشت، ایجاد توسعه مستمرو بالندگی، ایمنسازی محیط کار و ارتقای سلامت اداری محیط کار تاکید کرد و گفت: حفظ کرامت کارکنان و ارتقاء سطح معیشت آنان از مهمترین اهداف و برنامههای این شرکت است.
وی اجرای طرح تکریم ارباب رجوع وارائه خدمات مطلوب و بدون منت به متقاضیان و مشترکین را به عنوان ولی نعمتان صنعت برق از دیگر اهداف شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان دانست و به رعایت موازین فوق از سوی کارکنان این شرکت تاکید کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق گیلان در ادامه به تشریح برنامهها و اهداف کلان شرکت در حوزه هوشمندسازی به ویژه موضوع کنترلپذیری و رویتپذیری پرداخت.
مهدیزاده درهمین راستا گفت: جهت تأمین برق پایدار، حرکت به سوی مدیریت بار شبکه انکار ناشدنی است، لذا توسعه رویتپذیری و کنترلپذیری از طریق توسعه لوازم اندازه گیری هوشمند یکی از مهمترین ابزارها برای پیادهسازی طرحهای مدیریت مصرف میباشد که از سالیان گذشته در دستور کار صنعت برق قرار گرفته و هم اکنون با سرعت بیشتری در استان گیلان درحال پیگیری است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با کنترلپذیر کردن مشترکین از راه دور، قابلیت اعمال محدودیت بار مصرفی برای مشترکین پر مصرف در ایام پیک فراهم میشود که میتواند کمک بسزایی به پایداری شبکه وعدم قطع سایر مشترکین بالاخص مشترکین خانگی داشته باشد.
مهدیزاده برخورداری از برق مستمر و پایدار را حق همه شهروندان و مشترکین برق دانست و بر لزوم همکاری، تعامل و هم افزائی کارکنان این شرکت برای خدمترسانی مطلوبتر به مردم تأکید کرد.
وی افزود: ضروری است تمامی همکاران در جهت افزایش ضریب نفوذپذیری سامانه برق ایران (برق من) در بین مشترکین و متقاضیان تلاش مضاعفی نمایند تا از فرصتهای مغتنم موجود بتوان خلاقیت و پیشنهادات ارزنده درون سازمانی و برون سازمانی را افزایش داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خصوص سامانه جامع وکاربردی برق من و سایر مزایای استفاده از آن تصریح کرد: مشترکین محترم میتوانند با استفاده از اپلیکیشن برق من، ضمن دریافت تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان با انتخاب پله مصرف و مراجعه به گزینه قبض، از جزئیات صورتحساب الکترونیکی خود مطلع شوند.
لازم به توضیح است در این نشست که به میزبانی امور توزیع برق شهرستان لاهیجان برگزار شد، آرین سلمانپور مشاور مدیرعامل، سید محمد علی میری نرگسی قائم مقام اجرائی در امور شهرستانها ومدیران اجرائی امورهای توزیع برق شرق گیلان در خصوص عملکرد خود در سالی که گذشت و برنامههای مدون وقابل اجرا در سال جاری مطالبی را ارائه کردند.
دیدگاه