به مناسبت روز جوان صورت می‌گیرد؛

دانشگاه گیلان میزبان جشن ازدواج ۳۰ زوج دانشگاهی | دانشگاه وظیفه تسهیل‌گری در امر ازدواج را دارد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان گفت: دانشگاه گیلان در نظر دارد به عنوان دانشگاه دوستدار خانواده در جهت تشویق و ترغیب دانشگاهیان عزیز و جوانان گرانقدر به ازدواج آسان و بهنگام، جشن ازدواج دانشگاهیان دانشگاه گیلان را برگزار نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، دانشگاه گیلان میزبان جشن ازدواج ۳۰ زوج دانشگاهی خواهد بود.

حجت‌الاسلام علی محمد عباسی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: دانشگاه گیلان در نظر دارد به عنوان دانشگاه دوستدار خانواده در جهت تشویق و ترغیب دانشگاهیان عزیز و جوانان گرانقدر به ازدواج آسان و بهنگام، جشن ازدواج دانشگاهیان دانشگاه گیلان را برگزار نماید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان گفت: تسهیل‌گری در امر ازدواج از رسالت‌های نهادهای دینی و انقلابی است و دانشگاه نیز به عنوان موتور پیشران جامعه وظیفه دارد در جهت تسهیل‌گری ازدواج دانشگاهیان گام بردارد. از آنجا که دانشگاه گیلان نیز به عنوان دانشگاه دوستدار خانواده در سطح دانشگاه‌های سراسر کشور معرفی شده است، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در جهت مشاوره و تسهیل‌گری ازدواج دانشگاهیان قبل، حین و بعد از ازدواج با همکاری نهادهای خارج از دانشگاه درصدد است تا زمینه ازدواج آسان و بهنگام را برای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه فراهم آورد.

حجت‌الاسلام عباسی بیان داشت که ازدواج دانشگاهیان دانشگاه گیلان با برنامه‌هایی مفرح و جذاب در روز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام در تالار حکمت دانشگاه گیلان با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار خواهد شد.

Share