از همه ظرفیت های موجود در کشور برای ثبات قیمت کالاها استفاده کنیم

دستور وزیر کشور به استانداران برای جلوگیری از افزایش بی‌ضابطه قیمت‌ها

وزیر کشور با بیان اینکه باید قیمت کالاها به شکل اساسی کنترل شود؛ گفت: در این راستا باید از همه ظرفیت های موجود در کشور برای ثبات قیمت کالاها استفاده کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد وحیدی در حاشیه نشست ثبات قیمت بازار که با حضور سید رضا  فاطمی امین وزیر صمت و استانداران سراسر کشور برگزار شد؛ گفت: یکی از مهم ترین موضوعی که همکاران در مجموعه وزارت صمت دنبال می کنند؛ بحث قیمت تمام شده در مقابل قیمت مصرف کننده است و در این راستا وزارت صمت سیاست منسجمی را در دستور کار دارد.

وی اظهار داشت: اجرای این سیاست می تواند یک کار بسیار مهمی برای بهبود نظام کنترلی و ارزیابی قیمت ها و کمک به مردم باشد.

وحیدی با اشاره به سیاست درج قیمت تولیدکننده روی کالاها از سوی وزارت صمت، گفت: در این راستا لازم بود استانداران توجیه شوند و در جریان سیاست وزارت صمت قرار بگیرند.
وی ادامه داد: این نشست برای هماهنگی با استانداران بود چون آنها مسئولیت ستاد تنظیم بازار در استان متبوعشان را برعهده دارند.

وزیرکشور در پایان گفت: استانداران در سطح استان‌ها با کمک مسئولان ذیربط و فرمانداری‌ها کنترل بیشتر بر قیمت داشته باشند و اجازه ندهند قیمت‌ها خارج از چارچوپ های اقتصادی تعیین شده  افزایش یابد و امید داریم روند ثبات قیمت به نحو مطلوبی انجام گیرد.

Share