قاضی ویژه رسیدگی به حقوق عامه شهرستان لنگرود؛

هرگونه تصرف، تجاوز و استفاده غیرقانونی از تیرهای برق ممنوع است

در راستای حفظ حقوق عامه و بیت المال و وفق مقررات جاری در کشور، هرگونه تصرف، تجاوز و استفاده غیرقانونی از تیرهای برق و تأسیسات مرتبط به قید ضمانت اجرای کیفری ممنوع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در راستای حفظ حقوق عامه و بیت المال و وفق مقررات جاری در کشور، هرگونه تصرف، تجاوز و استفاده غیرقانونی از تیرهای برق و تأسیسات مرتبط به قید ضمانت اجرای کیفری ممنوع شده است.

از سویی متولی حفاظت و حراست از این تاسیسات، اداره برق هر شهرستان می باشد. در همین راستا دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود در جهت حفظ و حراست از حقوق عامه، مدیر شرکت توزیع برق شهرستان را جهت توضیح و روشن شدن موضوع و بیان علت عدم رسیدگی و حفاظت از تاسیسات مربوطه به دادسرا احضار و توضیحات وی اخذ گردید.

در همین راستا ایمان رحیمی نیت قاضی ویژه رسیدگی به حقوق عامه شهرستان لنگرود، پس از اخذ اظهارات مدیر شرکت توزیع برق شهرستان، توضیحات ایشان را قانع کننده ندانست و به او اخطار داده شد در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به این امر و تهیه گزارشی از اقدامات انجام گرفته ظرف مهلت پنج روز به این مرجع ارائه نمایند.

همچنین مدیر شرکت توزیع برق شهرستان لنگرود در توضیحات خود از اهم اقدامات انجام شده در شهرستان، توضیحاتی بیان کرده و از موانع و مشکلات پیش رو سخن گفت.

در انتها ایمان رحیمی نیت قاضی ویژه رسیدگی به حقوق عامه شهرستان لنگرود از آحاد شهروندان خواست تا هرگونه قصوری در انجام وظایف ادارات را در صورت مشاهده به این شعبه ویژه در قالب گزارش کتبی و شفاهی ارائه دهند تا با دقت و عدالت به موضوع مطروحه رسیدگی و حقی از شهروندان شریف و گرامی تضییع نشود.

Share