۲۱ بهمن در آرلینگتون تگزاس برگزار می‌شود؛

جزئیات مبارزه کشتی آمریکا – ایران با حضور ۲۷ هزار تماشاگر

بلیت‌فروشی مبارزه کشتی آزاد آمریکا و ایران شروع شده است و انتظار می‌رود تمام بلیت‌ها از قبل به پایان برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از اسپورتال، بلیت فروشی دیدار دوستانه کشتی آزاد تیم‌های ملی آمریکا و ایران که ۲۱ بهمن در آرلینگتون تگزاس برگزار می‌شود، آغاز شد.

پس از انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۹۷۹ روابط دو کشور کمرنگ شد. مورد استثنا، ورزشکاران و کشتی گیرانی هستند که از سال ۱۹۹۸ هر از گاهی به دیدار یکدیگر رفته‌اند و از آن زمان تاکنون کشتی‌گیران آزاد آمریکایی ۱۷ بار در ایران حضور داشتند و ایرانی‌ها نیز ۱۶ بار در مسابقات داخل آمریکا شرکت کرده‌اند.

در مسابقات جهانی اخیر در اسلو، تیم‌های آمریکا و ایران با کسب سه مدال طلا، به ترتیب مقام‌های دوم و سوم مسابقات تیمی را به خود اختصاص دادند. پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی ایران که پس از بازی‌های توکیو به این سمت رسید، گفت: تیم ملی ایران با قدرت تمام به دیدار آمریکا خواهد رفت.

این مسابقه در زمین بیسبال گلوب لایف فیلد برگزار می‌شود، جایی که تیم‌های دانشجویی از ایالت‌های اوکلاهاما و آیووا که یکی از قوی‌ترین‌ها در مسابقات قهرمانی دانشگاه‌های ایالات متحده محسوب می‌شوند، بر روی تشک رقابت می‌کنند. مربیگری این تیم‌ها بر عهده جان اسمیت، قهرمان دو دوره المپیک و تام برندز، قهرمان المپیک است.

بلیت فروشی این مبارزه شروع شده است و انتظار می‌رود تمام ۲۷ هزار بلیت این مبارزه از قبل به فروش برود.

محل برگزاری دیدار کشتی آمریکا و ایران

Share