نماینده رودسر و املش در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد؛

عدم اقبال وزارت کشور به سه گزینه مجمع نمایندگان برای استانداری گیلان

رییس مجمع نمایندگان گیلان در مورد آخرین وضعیت انتخاب استاندار گیلان گفت: سه گزینه مجمع نمایندگان تعرفه کرده بودند که مورد بررسی وزارت کشور قرار گرفت ولی مورد اقبال کمیته رسیدگی به مسئله قرار نگرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا گفت:جلسه ای که هفته گذشته با وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد گزارش هایی در مورد وضعیت کشاورزی استان ارائه شد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه به زودی جلسه ای با حضور نمایندگان استان های شمالی با معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد، افزود: در نظر داریم که پروژه ای بزرگ و ملی اصلاح شبکه های آبیاری برای کل استان های شمالی با ارزش ریالی ۷۵ هزار میلیارد تومان را آغاز کنیم.

نماینده رودسر و  املش افزود: با اجرای این پروژه حرکت بزرگی در حوزه مدیریت و صرفه جویی آب و همچنین منجر به تولید ارزش افزوده خواهد شد.

وی در مورد وضعیت نیروهای شرکتی در کشور و به ویژه استان گیلان گفت: یکی از دغدغه های که نمایندگان مجلس دارند تعیین و تکلیف وضعیت نیروهای شرکتی ها است که این مسئله به صورت طرح وارد مجلس شد و در کمیسیون اجتماعی پیگیری شده  و بخش عمده آن انجام شده و ما منتظر بودیم دولت قبل نسبت به این مسئله توجه ویژه کند اما انجام نداد و اما دولت آقای رییسی، لایحه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را به مجلس ارائه کرد.

رییس مجمع نمایندگان گیلان در مورد آخرین وضعیت انتخاب استاندار گیلان نیز گفت: سه گزینه مجمع نمایندگان تعرفه کرده بودند که مورد بررسی وزارت کشور قرار گرفت ولی مورد اقبال کمیته رسیدگی به مسئله قرار نگرفت و در حال حاضر منتظریم که وزارت کشور در مورد گزینه های که هستند بررسی های لازم را انجام دهند و آن طور که به نظر می رسد امیدواریم تا دو هفته دیگر استاندار گیلان انتخاب شود.

Share