بیش از یک میلیون خدمت به مشترکین گاز گیلانی ارائه شده است
در تیرماه سال جاری، از طریق درگاههای مجازی در مجموع یک میلیون و ۲۲ هزار خدمت به متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی در گیلان ارائه شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به تنوع درگاههای مجازی ارائه خدمات و بهبود مستمر این درگاهها برای جلب حداکثری رضایتمندی متقاضیان گفت: در تیرماه سال جاری بیش از یک میلیون خدمت از راههای غیرحضوری به مردم و مشترکین گاز طبیعی در گیلان ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه با اطلاعرسانی صورت گرفته بیش از ۴۵۳ هزار خدمت (۴۴ درصد از مجموع خدمات ارائه شده به متقاضیان در تیرماه) از طریق نرمافزار موبایلی (اپلیکیشن) شرکت گاز بوده است.
وی در همین رابطه بیان کرد: هم اکنون اکثریت ذینفعان گاز طبیعی از تلفنهای هوشمند استفاده میکنند و اطلاعرسانی هرچه گستردهتر درخصوص نرمافزار موبایلی و بهبود مستمر آن میتواند سبب ارائه خدمات سریعتر و دقیقتر به متقاضیان شود.
حسین اکبر همچنین از ارائه ۳۰۴ هزار خدمت مرتبط با گاز از طریق دفاتر پیشخوان، بیش از ۲۴۱ هزار خدمت توسط وبسایت و بالغ بر ۲۳ هزار خدمت به وسیله تلفن گویای ۳۴۱۴ خبر داد و گفت: نمایش صورتحساب و پرداخت بدهی بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان بوده است.
مدیرعامل گاز گیلان در پایان بار دیگر از همه متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد تا برای حفظ سلامت خود و اطرفیان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری کرده و کلیه خدمات مورد نیاز را از درگاههای غیرحضوری مانند نرمافزار موبایلی و سایت دریافت نمایند.
دیدگاه