با حضور جمعی از مسئولان؛

مهناز جعفریان به عنوان مدیر کل استاندارد گیلان معرفی شد

در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، با قدردانی از داریوش اشکانی پور و اهدای لوح تقدیر به وی، مهناز جعفریان به عنوان مدیرکل جدید استاندارد گیلان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صداوسیما، در مراسمی با قدردانی از زحمات داریوش اشکانی پور، مهناز جعفریان به عنوان مدیر کل استاندارد گیلان معرفی شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، با قدردانی از داریوش اشکانی پور و اهدای لوح تقدیر به وی، مهناز جعفریان به عنوان مدیرکل جدید استاندارد گیلان معرفی شد.

پرویز درویش، معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد در این مراسم گفت: گیلان به دلیل داشتن محصولات استراتژیک، همیشه مورد توجه است و در حوزه تدوین استاندارد ملی، با ظرفیت‌هایی که در آن شناسایی شده، می‌تواند نقش بسیار موثری داشته باشد.

وی با بیان این که تنها منطقه آزاد شمال کشور در گیلان قراردارد، افزود: صنعت استان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است و باید پیشرفت صنعتی در این استان با توجه به ظرفیت‌های موجود سرعت بیشتری داشته باشد.

معاون تدوین و ترویج سازمان استاندارد گفت: با توجه به افتتاح اداره‌های استاندارد رودبار و لاهیجان در دوره مدیریتی قبل، انتظار داریم این اداره‌ها نقش تعیین کننده‌ای در خصوص استاندارد‌های محصولات زیتون و چای در کشور داشته باشند.

پروریز درویش افزود: مدیر کل جدید به دلیل آشنایی با گیلان و همچنین تجربه خوب در استان صنعتی مرکزی، قطعا می‌تواند مدیری موفق باشد.

همچنین بن عباس، مشاور عالی ریاست سازمان هم در این مراسم گفت: حسن خلق و امانت داری، توجه به پاک دستی کادر اداری، حضور میدانی در صحنه عمل و توجه ویژه به دغدغه‌های واحد‌های تولیدی، باید در اولویت کار‌های مدیر کل جدید باشد.

وی با اشاره به کار و فعالیت بیشتر به عنوان نیاز امروز کشور، افزود: با حضور در واحد‌های تولیدی علاوه بر این که از نزدیک با مشکلات این واحد‌ها آشنا می‌شویم، حمایت خود از این واحد‌های تولیدی را اعلام خواهیم کرد.

مشاور عالی ریاست سازمان با بیان اینکه نظارت بر آزمایشگاه‌های همکار، باید با شیوه‌های نوین باشد، گفت: با نظارت صحیح، رضایت تولید کننده و مصرف کننده جلب می‌شود.

Share