علی درجزی تاکید کرد؛

از ورود صنایع دستی خارجی به رشت جلوگیری شود | صنایع دستی سفیر فرهنگی ایران است

درجزی گفت: با احیای این صنایع می توان عامل بیکاری در گیلان به خصوص شهر رشت را نیز کاهش داد و از ورود صنایع خارجی به جایی که خود دارای صنایعی غنی است جلوگیری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی درجزی با بیان اینکه صنایع دستی به دلیل بار فرهنگی قوی می تواند به عنوان سفیر فرهنگی کشور عمل کند و ابزاری برای گفتگوی تمدن ها باشد، افزود: با درک این مطلب می توان به اهمیت میراث فرهنگی گیلان درایران پی برد.

وی اظهار داشت: هنرمندان گیلانی با عشق و علاقه شدید خود به طبیعت می توانند تصویر زیباتری از گیلان را به دنیا نشان دهند. از طرفی با احیای این صنایع می توان عامل بیکاری در گیلان به خصوص شهر رشت را نیز کاهش داد و از ورود صنایع دستی خارجی به جایی که خود دارای صنایعی غنی است جلوگیری کرد.

این کارشناس اقتصادی تاکید کرد: در این میان نقش بازاریابی و یافتن مکان های جدید برای ارائه این تولیدات بسیار مؤثر است که یکی از انواع این بازاریابی ها الکترونیکی نمودن بازاریابی و ارتباط مستقیم با مشتری است که به این ترتیب نقش واسطه ها نیز کم رنگ می شود.

درجزی یادآور شد: با افزایش خرید و تولید و ایجاد یک بازار رقابتی سالم می توان انتظار داشت که به کیفیت محصولات نیز افزوده شود. هم چنین باافزایش کیفیت رضایت گردشگران نیز از ره آورد سفر بیش تر خواهد شد و این عاملی برای معرفی محصولات توسط آنان به سایر گردشگران است.

وی در پایان گفت: اینجانب روز میراث فرهنگی و گردشگری را به همه دلسوزانی که برای غنای فرهنگی شهرمان تلاش می کنند تبربک عرض می کنم.

Share