سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان خبرداد:

انحلال شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان رودبار به دلیل خروج از دستورالعمل‌های این ائتلاف

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان از انحلال شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رودبار به دلیل خروج از دستورالعمل این ائتلاف و عدم توجه به نظرسنجی مردمی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رودبار به دلیل خروج از دستورالعمل این ائتلاف و عدم توجه به نظرسنجی مردمی انجام شده منحل اعلام می‌شود.

سیاوش آقاجانی اظهار کرد: اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رودبار به دلیل خروج از دستورالعمل‌های این ائتلاف منحل شده است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان نادیده گرفتن مبنای نظرسنجی در عامه مردم آن حوزه را یکی از علل انحلال شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رودبار دانست و افزود: اعضای شورای ائتلاف این شهرستان گزینه‌ای متفاوت با نتیجه نظرسنجی بین ۳ نامزد مورد تایید مجمع نیروهای انقلابی همان شهرستان را اعلام کرده است.

وی جلوگیری از تشدید اختلاف و سردرگمی مردم حوزه انتخابیه رودبار را علت انحلال شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این حوزه انتخابیه پس از خروج از دستورالعمل دانست و گفت: بدیهی است هرگونه فعالیت و بیانیه مجدد آن افراد با عنوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مردود و قابل پیگرد قانونی است.

آقاجانی تصریح کرد: صورتی که دو نامزد دیگر مورد تایید مجمع نیروهای انقلاب شهرستان برخلاف میثاق‌نامه قصد کناره‌گیری به نفع آقای کاظم ارجمندی (نامزد نهایی شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه رودبار) را ندارند شایسته است دست‌کم در جهت همگرایی و هم‌افزایی با نامزد نهایی شورای ائتلاف تلاش نمایند و اعضای ستاد خود را از هرگونه تلاش در جهت تخریب یکدیگر برحذر دارند.

Share