بازگشایی جزیره استخر لاهیجان در آینده نزدیک|مسئولان باید رفتار اخلاق مدارانه داشته باشند
نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار ارائه خدمت مناسب در شان مردم توسط شهرداری ها شد و بیان کرد: آنچه که می تواند مردم را قانع و راضی نگه دارد، ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری لاهیجان با اشاره به اینکه حضور فرهیختگان دانشگاهی در شورای شهر جای افتخار است، اظهار کرد: لاهیجان دارای پیشینه غنی تاریخی و مردمی بسیار خوب است.
وی به سرمایه گذاری لاهیجانی ها در این شهر اشاره کرد و افزود: امر مذکور نشان دهنده تعلق خاطر مردم لاهیجان به شهر خود است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه عالمان بزرگ و رجال سیاسی و اجتماعی خوبی در طول تاریخ از لاهیجان داشتیم، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد سرفصل بسیار خوب زندگی مردم لاهیجان هستیم.
آیت الله فلاحتی، خواستار ارائه خدمت مناسب در شان مردم توسط شهرداری ها شد و بیان کرد: آنچه که می تواند مردم را قانع و راضی نگه دارد، ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم است.
وی به ارائه خدمات مختلف به مردم توسط شهرداری ها اشاره کرد و گفت: تمام مطالبات را نمی توان پاسخگو بود اما مسئولان باید تا حد امکان برای رفاه حال مردم تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه توجه به نیروهای زیردست حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: توجه به زیردستان رحمت خداوند را متوجه متولیان می کند.
آیت الله فلاحتی بر رعایت وضعیت مردم در ساخت و سازها تاکید کرد و یادآور شد: البته موافق رفتار خلاف قانون نیستیم اما تمام مردم در یک سطح نیستند.
وی، خواستار رسانه ای کردن فعالیت های انجام شده توسط شهرداری لاهیجان به جامعه شد و اظهار کرد: مردم باید از فعالیت های انجام شده توسط متولیان آگاهی پیدا کنند.
امام جمعه رشت، لاهیجان را عروس شهرهای شمال کشور توصیف کرد و افزود: لاهیجان از مناظر بسیار زیبایی برخوردار است ضمن اینکه در نظام شهری باید به نقشه ها و برنامه های اجرایی در این شهر توجه شود.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در شهرسازی و توسعه میدانی شهر لاهیجان هوشمندانه عمل شده است، تصریح کرد: در تمام پروژه های عمرانی باید به زیباسازی شهری توجه شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان، لاهیجان را کانون و مرکز فرهنگی استان گیلان خواند و بیان کرد: مسئولان باید رفتار اخلاق مدارانه داشته باشند زیرا رفتار مدبرانه و اخلاق مدارانه مردم را راضی نگه می دارد.
وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم در راستای خدمت به جامعه اسلامی و خون شهداست، یادآور شد: زمانی که مردم مشاهده کنند متولیان امور شهری دغدغه ای به غیر از آبادانی شهر ندارند راضی و امیدوار می شوند.
بازگشایی جزیره استخر لاهیجان در آینده نزدیک
شهردار لاهیجان نیز در دیدار مذکور به خدمات ارائه شده توسط این شهرداری اشاره کرد و گفت: موضوع محلات محوری و استعدادیابی شهروندان به ویژه در مناطق کم برخوردار توسط شهرداری لاهیجان اجرایی شده است.
مسعود کاظمی، یکی از اصلی ترین فعالیت های شهرداری را درآمدزایی عنوان کرد و گفت: ۷۵ درصد از درآمدها از طریق صدور پروانه و فروش تراکم کسب می شود.
وی با بیان اینکه دفتر سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان فعال تر شده است، تصریح کرد: در بحث پسماند به دلیل بالا بودن آب های زیرسطحی به طرف بازیافت رفتیم و پس از گذشت ۳۰ سال دفن زباله، تبدیل پسماند به کود مایع و جامع و همچنین گازوئیل از برنامه های شهرداری لاهیجان است.
شهردار لاهیجان از ورود سالانه ۶ میلیون نفر گردشگر به این شهر خبر داد و بیان کرد:به نمایش گذاشتن فرهنگ بومی و محلی از منظر زیباسازی شهری از جمله رویکردهای شهرداری لاهیجان است.
کاظمی به خواسته ۷۶ درصد از مردم شهر لاهیجان مبنی بر بازگشایی جزیره استخر لاهیجان اشاره کرد و یادآور شد: مبلغ ۵۲ میلیارد ریال به صندوق دادگستری واریز شده و در آینده نزدیک جزیره استخر لاهیجان بازگشایی می شود.
دیدگاه