رئیس هیات فوتبال استان گیلان:

وضعیت سپیدرود تا دو روز دیگر مشخص می‌شود | در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست

قربانعلی الماسخاله، رئیس هیات فوتبال استان گیلان گفت: رای دادگاه در مورد مالکیت باشگاه سپیدرود رشت تا دو روز دیگر اعلام می شود و این باشگاه مالک اصلی خودش را می‌شناسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، درحالی که کمتر از ۱۰ روز دیگر به آغاز رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است اما هنوز وضعیت مالکیت باشگاه سپیدرود مشخص نیست و این تیم با دو مالک و دو مربی درحال آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات هستند.

جواد تن‌زاده به عنوان یکی از مالکان باشگاه، علی نظرمحمدی را سرمربی سپیدرود معرفی کرد و این مربی با بازیکنانش در رشت تمرینات را دنبال می‌کنند و از طرف دیگر هم محمد نوین که مالک جدید سپیدرود است با خداداد عزیزی به توافق رسید و این مربی هم با تیمش در تهران تمرین می‌کند.

نکته جالب توجه در مورد دو مالک سپیدرود این است که روز گذشته چک هر دو نفر آنها که توسط بازیکنان و کادر فنی به بانک برده شد، برگشت خورد تا در اولین گام هر دو مالک نتوانند مشکلات مالی تیم را حل‌ و فصل کنند.

قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان در مورد مشخص‌شدن وضعیت مالکیت سپیدرود در روزهای آینده گفت: «درحال حاضر هر دو مالک منتظر رای نهایی دادگاه در مورد این پرونده هستند که این رای هم قرار است دو روز دیگر صادر شود و در نهایت طبق رای دادگاه مالک اصلی سپیدرود مشخص خواهد شد.»

وی در خصوص اینکه از نظر هیات فوتبال استان گیلان تیم اصلی سپیدرود متعلق به کدام مالک است بیان کرد: «هیات فوتبال استان گیلان تابع تصمیمات اداره کل ورزش استان است و طبق نظر مدیرکل ورزش استان، ما تیم آقای نوین را که قراردادهایشان در هیات فوتبال هم ثبت شد به عنوان تیم رسمی می‌شناسیم.»

الماسخاله افزود: «اما در حال حاضر هیچ چیز قطعیت پیدا نکرد و باید منتظر رای دادگاه در این مورد باشیم. قطعا بعد از صدور رای دادگاه یکی از تیم‌های سپیدرود منحل می‌شود و تیم اصلی راهی مسابقات لیگ برتر خواهد شد.»

Share