فرمانده سپاه قدس گیلان:

فتنه‌های بعدی از گرسنگی و بیکاری جامعه شکل می‌گیرد

عبدالله‌پور گفت: خاورمیانه قلب دنیا بوده و این قلب دنیا اکنون در اختیار ایران اسلامی است و کنترل کشورهایی نظیر یمن، لبنان، سوریه و عراق از اختیار آمریکا خارج شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سردار محمد عبدالله‌پور در نشست بصیرتی تحت‌عنوان بررسی ابعاد حماسه هشت دی با اشاره به شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: دشمن علیه نابودی انقلاب اسلامی اقدامات زیادی انجام داد و شهدا اجازه ندادند که این انقلاب از هم پاشیده شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تأکید براینکه تحریم‌های دشمن علیه مردم ایران از آغاز بوده و در آینده نیز همین تحریم‌ها ادامه دارد، تصریح کرد: ملت شهیدپرور ایران اسلامی نشان دادند که می‌توانند خود را به هر شکلی از بحران‌ها و تحریم‌های دشمن خارج کنند.

وی با اشاره به اینکه ناوهای آمریکایی در خلیج‌فارس هیچ کارایی نداشته و آن‌ها ناوهای خود را از آب‌های خلیج‌فارس جمع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: خاورمیانه قلب دنیا بوده و این قلب دنیا اکنون در اختیار ایران اسلامی است و کنترل کشورهایی نظیر یمن، لبنان، سوریه و عراق از اختیار آمریکا خارج شده‌اند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه آمریکا بزرگ‌ترین ارتش دنیا را داشته و این ارتش دریاپایه است، بیان کرد: ارتش دریاپایه و بسیار بزرگ آمریکایی‌ها به اذعان خودشان در برابر سپاه و نیروهای مسلح ایران، آهن قراضه بوده و ایران می‌تواند در طول یک روز برای آمریکایی‌ها ۱۰ هزار جنازه به یادگار بگذارد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به قوانین سازمان ملل پایبند نیستند، گفت: فتنه یکی از طراحی‌های نظام سلطه علیه براندازی انقلاب اسلامی بوده و همین فتنه توسط آمریکایی‌ها طراحی شد تا توسط رئیس‌جمهور، رئیس‌مجلس و نخست‌وزیر قبلی کشور اجرا شود.

وی با بیان اینکه به دنبال فتنه سال ۸۸ خسارت‌های زیادی بر ملت شریف ایران وارد شد، خاطرنشان کرد: مردم ایران در هشت و ۹ دی سنگ تمام گذاشته، با بصیرت و هوشیاری خود خواص منحرف‌شده جامعه را به راه راست هدایت کرده و بساط فتنه و فتنه‌گران را جمع کردند.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه استکبار جهانی پس از ناکامی در داعش، استقلال اقلیم کردستان عراق و استعفای نخست‌وزیر لبنان در خاک رژیم آل‌سعود را مطرح کردند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار یکی پس از دیگری، پرونده تمام فتنه‌های استکبار جهانی را در هم پیچیده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه دائماً نظام سلطه در تلاش است تا برای انقلاب اسلامی یک مسأله ایجاد کند، اظهار کرد: برای جلوگیری از تکرار فتنه‌های بعدی باید نقشه‌ها و دسیسه‌های نظام سلطه را بشناسیم و برای مقابله با آن باید از قبل آمادگی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه در تلاش است تا بین مردم و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شکاف و جدایی ایجاد کند، گفت: به واسطه برجام دولت به سختی پول تهیه می‌کند و آمریکایی‌ها در پرداخت پول‌هایی که حق ایران است دبه درآورده‌اند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور باید به دست خود مردم برطرف شود، افزود: درست است در ساختار بانک‌ها و دولت ضعف‌هایی وجود دارد و مجلس باید این ضعف‌ها را برطرف کند ولی می‌توان به‌واسطه تمرکز بر تولید داخل، اشتغال‌زایی کرد تا مشکلات اقتصادی کشور برطرف شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه فتنه‌های بعدی از گرسنگی و بیکاری جامعه شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: نظام سلطه برای ایجاد داعش ۲۰ سال نشست و برنامه‌ریزی کرد و همین نظام سلطه برای شکل‌گیری فتنه‌های بعدی از صبر و حوصله زیادی برخوردار است.

Share