با مشارکت 30 رسانه گیلان

شبکه خبری اربعین گیلان راه‌اندازی شد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، گفت: شبکه خبری اربعین این استان با مشارکت ۳۰ رسانه گیلان راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محسن جعفری در نشست افتتاحیه شبکه خبری اربعین گیلان اظهار کرد: این شبکه اطلاع‌رسانی با مشارکت ۳۰ رسانه گیلانی آغاز به کار کرد.

وی، با اشاره به نحوه فعالیت شبکه خبری اربعین گیلان، تصریح کرد: این شبکه متشکل از ۳۲ خبرنگار اعزامی به کربلا و نجف و ۸ گزارشگر خبری از رسانه‌های گیلانی است که از طریق کاروان خبری سازمان بسیج رسانه گیلان برای پوشش اخبار همایش عظیم پیاده‌روی حسینی(ع) اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، گفت: رسانه‌های این استان با انتشار اخبار خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌های تسنیم، فارس، میزان، شبستان، ایسنا و بسیج و پایگاه‌های خبری و تحلیلی ۸دی، دیار باران، پرنیال گیل، گیلانستان، گیل‌خبر، صبح مشرق، واران نیوز، دیارمیرزا، مریان خبر، صبح فومن، می‌رشت، گیل‌نویس، واران‌نیوز و نشریات ندای کشاورز، سئوال و جواب، گلچین امروز، فومنات و ندای توسعه و سایر رسانه‌ها در شبکه خبری اربعین گیلان فعال است.

جعفری، با بیان اینکه حضور خبرنگاران داوطلبانه و از طریق ثبت نام در مدت سه ماه بوده است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران اعزامی در آستانه اربعین حسینی(ع) و در کربلای معلی یادواره شهید سیرت‌نیا و شهدای رسانه گیلان را نیز برگزار می‌کنند.

وی، با اشاره به انتشار روزانه اخبار اربعین در رسانه‌های مذکور، افزود: سایر رسانه‌های گیلان نیز با بازنشر اخبار و گزارش‌های خبری همایش عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) نقش‌آفرینی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، خاطرنشان کرد: کاروان خبری این سازمان دوازدهم آبان جاری با بدرقه خانواده‌های معظم شهدای رسانه به نجف اشرف و کربلای معلی اعزام می‌شود.

Share