با انتقاد از خاموشی محوطه پیاده راه

قدردانی شیرزاد از حضور مأموران پلیس امنیت در پیاده راه فرهنگی رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت از خاموشی پیاده راه فرهنگی در ساعات تاریکی هوا انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت روشنایی پیاده راه فرهنگی رشت به‌شدت نامناسب بوده و اخیراً این مشکل افزایش‌یافته است.

وی گفت: تیرکهای روشنایی موجود در پیاده راه فرهنگی رشت نامتوازن هستند و شهرداری منطقه باید نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: شهرداری منطقه ۲ و خدمات شهری باید به این موضوع دقت و توجه بیشتری داشته باشند و نسبت به رفع نواقص و مشکلاتی که مورد اعتراض شهروندان نیز هست اقدام کنند.

شیرزاد با اذعان به حضور گردشگران در پیاده راه فرهنگی رشت، تصریح کرد: همه‌روزه شاهد انبوه حضور شهروندان و گردشگران در پیاده راه فرهنگی رشت هستیم که نسبت به وضعیت نامطلوب روشنایی پیاده راه معترض هستند.

وی افزود: خاموشی محیط پیاده راه به لحاظ امنیتی نیز ممکن است مشکلاتی ایجاد کند و در این راستا دستگاه‌های خدمات رسان باید هرچه سریع‌تر وارد عمل شوند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت نامناسب فضای سبز پیاده راه فرهنگی، اظهار کرد: ایجاد پیاده راه فرهنگی به‌منظور تقویت هویت بومی فرهنگی رشت اجرا و موجب جلب‌توجه بیشتر مردم به بافت مرکزی و تاریخی رشت شده است.

شیرزاد افزود: پیاده راه فرهنگی در مدت‌زمان کمتر از شش ماه به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر شاهد وجود نقاط ضعف‌هایی در بخش‌های فضای سبز و… هستیم که باید برطرف شود.

وی خواستار نصب المان‌هایی با رویکردهای ایثار و شهادت، مباحث فرهنگی، مذهبی و… در پیاده راه فرهنگی رشت شد و تصریح کرد: افزایش مبلمان شهری، کاشت درخت و گیاهان مناسب و… در پیاده راه رشت اقداماتی هستند که باید موردتوجه قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه با قدردانی از حضور مأموران پلیس امنیت در پیاده راه فرهنگی رشت گفت: حضور مداوم و مستمر مأموران امنیت در پیاده راه فرهنگی موجب آرامش و اطمینان خاطر شهروندان است.

Share