از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول آزادگان؛

پیروزی شیرین و مهم سپیدرود رشت در بابل مقابل خونه به خونه

از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول آزادگان عصر امروز از ساعت ۱۴ دو تیم سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی حساس در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سپیدرود به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و دوم لیگ دسته اول آزادگان عصر امروز از ساعت ۱۴ دو تیم سپیدرود رشت و خونه به خونه بابل در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی حساس در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سپیدرود به پایان رسید.

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، هادی تامینی، حافظ یعقوبی، امیرتیزرو، سید محمد میری، میثم فردوسی، محمد رضا مهدوی (سهیل حق شناس)، محمد رستمی، میلاد قربانزاده (میثم تهیدست)، پویا نزهتی (محمد دادرسی) در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

گفتنی است تک گل سپیدرود را پوبا نزهتی در دقیقه ۷۸ به ثمر رساند همچنین ارتش سرخ گیلان با این پیروزی توانست با ۳۹ امتیاز از ۲۱ بازی در جایگاه دوم جدول ۱۸ تیمی قرار گرفت.

 اخراج علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود رشت؛ حضور چند بازیکن گیلانی در تیم خونه به خونه و کیفیت بد زمین از حواشی این بازی بودند.

 

Share