با تشکیل جلسه رسمی

تصویب اساسنامه فراکسیون سوم/ نمایندگان رشت و لنگرود نائب رئیس و سخنگو شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت گفت: ساعت ۷ صبح امروز جلسه‌ای برای انتخاب رئیس و هیات رئیسه فراکسیون اعتدال با حضور سی نفر از نمایندگان برگزار شد و در این جلسه اساسنامه فراکسیون به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا, غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، با اشاره به تشکیل جلسه رسمی فراکسیون سوم اعلام کرد: ساعت ۷ صبح امروز جلسه‌ای برای انتخاب رئیس و هیات رییسه فراکسیون اعتدال با حضور سی نفر از نمایندگان برگزار شد و در این جلسه اساسنامه فراکسیون به تصویب رسید.majles9425

او با اشاره به اسامی هیات رییسه فراکسیون خاطرنشان کرد: در این جلسه کاظم جلالی به عنوان رییس موقت فراکسیون انتخاب شد و غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی و فرشادان به عنوان نواب رئیس، مهرداد لاهوتی به عنوان سخنگو، عبدالرضا عزیزی و سمیه محمودی به عنوان دبیرهای این فراکسیون و همچنین سید محسن علوی به عنوان کار‌پرداز هیات رئیسه موقت فراکسیون اعتدال برگزیده شد.

نماینده مردم رشت با تاکید بر استقبال قابل توجه نمایندگان برای تشکیل فراکسیون اعتدال یادآور شد: حدود هشتاد نفر از نمایندگان نسبت به تشکیل این فراکسیون اعلام حمایت کردند و امیدواریم تعداد اعضای فراکسیون به زودی از یک‌صد نفر تجاوز کند.

جعفرزاده با بیان اینکه هنوز در مورد نام فراکسیون به تصمیم‌گیری نهایی نرسیده‌ایم، اعلام کرد: جلسه اول هیات رییسه موقت فراکسیون سوم پس از تعطیلات برگزار می‌شود.

او گفت: بنابر یکی از موارد اساسنامه فراکسیون، اعضا حتی اجازه شرکت در جلسات دیگر فراکسیون‌ها را ندارند و طبیعتا عضویت همزمان در فراکسیون‌های دیگر برای اعضای فراکسیون سوم ممکن نیست.

tel final1

Share