مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان خبر داد

تمدید ۱۰ روزه شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امیر محمدپور ضمن دعوت از علاقمندان جهت شرکت در ششمین جشنواره بین المللی کتابخوانی رضوی از تمدید ۱۰روزه بخش الکترونیکی این جشنواره تاپایان ماه جاری خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان ،امیر محمدپور ضمن دعوت از علاقمندان جهت شرکت در ششمین جشنواره بین المللی کتابخوانی رضوی از تمدید ۱۰روزه بخش الکترونیکی این جشنواره تاپایان ماه جاری خبرداد.

mohamad-4b6c-9974-633a93887dffمدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان صبح امروز سه شنبه(۲۲ تیرماه) با اشاره به اتمام زمان اولیه شرکت در بخش الکترونیکی جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از تمدید این بخش تا روز چهارشنبه سی‌ام تیرماه سالجاری خبر داد و تصریح کرد: در تاریخ یاد شده مسابقه به صورت خودکار غیر فعال خواهد شد.

محمدپور همچنین استقبال گیلانیان از جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش مکتوب را چشمگیر توصیف کرد و افزود: مردم کتابخوان گیلان با استقبال از این جشنواره کتابخوانی، علاقمندی خود به مطالعه را بار دیگر به اثبات رساندند.

 وی با قدردانی از حمایتهای استاندار فرهنگ دوست گیلان از موضوعات مربوط به ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان یادآور شد: قطعا نگاه ویژه ایشان به حوزه کتابخانه های عمومی راهگشای بسیاری از مشکلات و دغدغه های فراوان در این حوزه بوده و خواهد بود.

استاندار گیلان در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان همچنین از مشارکت محمدعلی نجفی استاندار گیلان در ششمین جشنواره بین المللی کتابخوانی رضوی خبرداد و گفت: رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان گیلان ضمن شرکت در بخش مکتوب این جشنواره با اشاره به اهمیت مقوله ترویج فرهنگ کتابخوانی با استفاده از ظرفیت حضور در جشنواره های ملی و بین المللی آن را یکی از اثربخش ترین حوزه های ترویجی خواندن عنوان کرد.

دبیر کمیته استانی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در ادامه هماهنگی میان دستگاههای فرهنگی با هدایت و راهنمایی های استاندار محترم گیلان را یکی از مولفه های همدلی در موضوعات فرهنگی استان دانست و عزم ایجاد شده میان مسئولین را خواستگاه تحول اساسی در همه زمینه های فرهنگی خصوصا بسط و گسترش کتابخوانی در استان گیلان عنوان کرد.

امیر محمدپور همچنین با اشاره به تمدید مهلت۱۰روزه بخش الکترونیک این جشنواره ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این رویداد مهم فرهنگی از آندسته از علاقمندانی که در بخش مکتوب جشنواره کتابخوانی شرکت کرده اند خواست پاسخنامه های خود را تا پایان هفته جاری به نزدیکترین کتابخانه عمومی محل سکونت خود تحویل نمایند.

گفتنی است ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) به طور همزمان در سراسر کشور و استان گیلان برگزار می‌شود. آیین اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان همزمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد و به برگزیدگان علاوه بر لوح‌ سپاس و تندیس جشنواره، هدایای ارزشمندی اهداء خواهد شد. علاقمندان می توانند تا تاریخ۳۰تیر ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی اینترنتی gilanpl.ir در این جشنواره شرکت کنند.

Share