از کتاب «سی روز در محضر قرآن » در مصلی رشت رونمایی شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) شهر رشت شاهد رونمایی از کتاب« سی روز در محضر قرآن» بود. در آیین رونمایی از این کتاب که به همت حجت الاسلام گلمیرزاده به رشته تحریر درآمده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان گفت: خوشحالیم که امروز فرهنگ کتابخوانی به عنوان یکی ارزش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) شهر رشت شاهد رونمایی از کتاب« سی روز در محضر قرآن» بود.

در آیین رونمایی از این کتاب که به همت حجت الاسلام گلمیرزاده به رشته تحریر درآمده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان گفت: خوشحالیم که امروز فرهنگ کتابخوانی به عنوان یکی ارزش در جامعه در حال شکل گیری و برگزاری آیین رونمایی از کتاب به وفور در جای جای استان در حال برگزاری است.

امیرمحمدپور در جمع نمازگزاران مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت همچنین با اشاره به نقش خیرین در حمایت معنوی و مادی از گسترش فرهنگ مطالعه اظهار داشت: خیرین نه تنها می توانند با ورود به عرصه کتابخانه سازی در این حوزه موثر باشند، بلکه خرید و اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی نیز می تواند بکی از راههای حمایتی خیرین از کتابخانه های باشد.

Share