با حضور استاندار گیلان و جمعی از نمایندگان

آسایشگاه خیریه جدید معلولین غرب گیلان در صومعه سرا به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آسایشگاه خیریه جدید معلولین غرب گیلان هم‌زمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) به بهره برداری رسید.با بهره برداری از ساختمان جدید آسایشگاه ظرفیت نگهداری معلولین این آسایشگاه در دوساختمان جدید و قدیم به ۲۰۰نفر افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آسایشگاه خیریه جدید معلولین غرب گیلان هم‌زمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با حضور استاندار ظهر امروز در صومعه سرا به بهره برداری رسید.
۳۰۰۱۳دکتر محمد علی نجفی در آیین افتتاح این آسایشگاه با تبریک مبعث پیامبر مهربانی و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) گفت : آغاز راه رستگاری و طلوع عدالت را به همه مردم استان صمیمانه تبریک عرض می کنم و امیدوارم همه ما از رهروان راستین این پیامبر عظیم الشان باشیم .

 استاندار گیلان با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) اظهار داشت : رسول گرامی اسلام فرمودند سه گروه از افراد در راه عرش هستند نخست کسانی که گره از امت گرفتار من بگشاید دوم کسانی که سنت مرا زنده نگه دارند و افرادی که زیاد بر من صلوات فرستد .
نماینده عالی دولت با بیان اینکه امروز گرد هم جمع شده ایم تا از عزیزانی که گرهی کار نیازمند باز می کند قدردانی کنیم افزود : کسانی که در راه کمک به نیازمندان قدم بر میدارند جز به خیر و خدمت به مردم به چیز دیگری نمی اندیشند و این ارزشمند است  .
وی اظهار داشت : در سالی که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب به سال همدلی و هم زبانی مزین گردیدیه باید با تمام توان  در جهت ایجاد این گونه اقدامات  ارزشمند بهره گیریم .

 وی بر لزم همراهی مدیران در اقدامات  خداپسندانه تاکید کرد و افزود : باید بدور از هرگونه اندیشه جناحی با تمام توان در جهت حمایت و پشتیبانی از کسانی که روح خدمت ، ایثار و فداکاری دارند تلاش کنیم .
دکتر نجفی گفت : خداوند متعال در جهت ارتزاق تمامی موجودات الهی تواناست ولی تکالیفی را بر دوش همه بندگان خود گذاشته و در قرآن کریم نیز براهمیت پرداخت زکات و صدقه اشاره شده است .
وی با اشاره به وجود افراد خیر در گیلان اظهار داشت : در استان گیلان خیران زیادی وجود دارد که گام های بزرگی را در راه خیر رسانی به مردم برداشته اند و ما موظف هستیم زمینه های جذب تمامی خیرین را برای انجام کارهای بزرگ ایجاد کنیم .

وی با بیان اینکه احساس نیکوکاری غیر از صفا و معنویت در عرصه های فردی و اجتماعی و فرهنگی اثرات پایدار دارد اظهار داشت : اجتماع بدون ایجاد عناصر و مولفه های همگرایی و نوعدوستی و کمک و تعاون ، گذشت و عفو پدیدار و پایدار نمی ماند.
دکتر نجفی پاداش این نیکی ها را جز به نیکی ندانست و افزود : باید ایمان کامل داشته باشیم که انجام هر کار خیر حتی کوچک از سوی خداوند متعال بدون پاداش نخواهد ماند .
گفتنی است برای ساخت، توسعه و تجهیز این پروژه که از سال ۹۱ در دو طبقه به مساحت ۲۵۰۰متر مربع با ظرفیت نگهداری ۱۲۰مددجو  آغاز شد ۳۰میلیارد ریال از سوی خیران هزینه شد.
با بهره برداری از ساختمان جدید آسایشگاه خیریه معلولین غرب گیلان ظرفیت نگهداری معلولین این آسایشگاه  در دوساختمان جدید و قدیم به ۲۰۰نفر افزایش یافت.

گفتنی است در این مراسم غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی,ناصر عاشوری و علیرضا خصوصی ثانی سه تن از نمایندگان گیلان در مجلس حضور داشتند.
۳۰۰۱۱ ۳۰۰۱۲ ۳۰۰۱۴

Share