پدری که از روی غفلت،فرزند سه ساله اش را زیر چرخهای نیسان له کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,روزنامه ایران نوشت: ساعت تازه از ۱۵ بعدازظهر ۳۰ تیرماه عبور کرده بود که پدر جوان مانند همیشه سوئیچ خودرویش را برداشت و از خانه بیرون رفت. احمدرضا ۳ ساله، محمدرضا ۶ ساله و علیرضا ۴ ساله سه پسر کوچک جبرائیل به دنبال شیطنت‌های کودکانه پشت نیسان آبی‌رنگ پدر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,روزنامه ایران نوشت:
ساعت تازه از ۱۵ بعدازظهر ۳۰ تیرماه عبور کرده بود که پدر جوان مانند همیشه سوئیچ خودرویش را برداشت و از خانه بیرون رفت. احمدرضا ۳ ساله، محمدرضا ۶ ساله و علیرضا ۴ ساله سه پسر کوچک جبرائیل به دنبال شیطنت‌های کودکانه پشت نیسان آبی‌رنگ پدر در حال بازی بودند، جبرائیل که کمی عجله داشت از بچه‌ها خواست زودتر پایین بروند. محمدرضا و علیرضا حرف پدر را گوش کرده و بلافاصله از پشت وانت پایین پریدند، اما احمدرضا که تازه ۳ سالگی را داشت تجربه می‌کرد هنوز پشت وانت پدر بود، جبرائیل در همین لحظه که فکر می‌کرد بچه‌ها همه پیاده شده‌اند، خودرویش را روشن کرد و با دنده عقب سعی کرد از پارک بیرون بیاید که ناگهان احمدرضا کوچولو را زیر لاستیک خودرو له کرد و حادثه‌ای تکان دهنده رقم زد.

جبرائیل با فریادهای همسرش که می‌گفت: «احمدرضا کشته شد» با رخساری رنگ‌پریده از خودرو پیاده می‌شود و پیکر نیمه‌جان و خون‌آلود پسر خردسالش را در آغوش می‌گیرد. پدر و مادر، احمدرضا را به بیمارستان ثارالله کرج می‌برند اما دیگر خیلی دیر شده بود و احمدرضا آخرین نفس‌هایش را در آغوش پدر کشید و در دم جان باخت. جبرائیل و اکرم پدر و مادر احمدرضا که در غم از دست دادن پسرشان بسیار غمگین و ناراحت هستند می‌گویند کاش همه دنیا را امروز می‌دادیم تا احمدرضا زنده می‌شد.

جبرائیل گفت: قانون مرا تبرئه کرد، اما من تا آخر عمرم نمی‌توانم خودم را تبرئه کنم. پسرم درنتیجه غفلت من زیر خودرو جانش را از دست داد.

شغل جبرائیل باربری است و در خانه‌ای کوچک به همراه پسرها و همسرش زندگی می‌کنند. این روزها محمدرضا و علیرضا جای خالی احمدرضا کوچولو را بیشتر احساس می‌کنند، گویا حس دلتنگی در چشمان کوچک آنها موج می‌زند.

Share