آگهی مناقصه اداره کل راه و شهرسازی گیلان
شناسه آگهی: ۲۰۴۳۷۱۰
شماره میم الف: -۱
شناسه انتشار: ۱۱۷۹۷
| آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای | شماره مرجع ۱۴۰۴/۳۳،۳۴،۳۵ | |
| اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در نظر دارد، مناقصه شرح زیر را از طریق سامانه”تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)”برگزار نماید. با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصات (از مرحله دریافت و تحویل اسناد مناقصه تا بازگشایی پیشنهادها) از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد. لذا ضروری است مناقصهگران در صورت عدم عضویت در سامانه ستاد، مراحل ثبت نام در سایت و دریافت «گواهی امضای الکترونیکی» جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند. تاریخ انتشار فراخوان مناقصه در سامانه الکترونیکی ستاد ۱۴۰۴/۰۸/۱۹ میباشد. | ||
| ۱ | شرح مختصر موضوع مناقصه:
۱- تجدید مناقصه عمومی عملیات اجرایی تکمیل اتصال تقاطع ملاسرا به قطعه اول محور ملاسرا-شفت با برآورد ۳۳،۲۳۶،۵۶۶،۰۴۸ ریال ۲- مناقصه عمومی عملیات تکمیلی قطعه ۲-ب محور خمام-ضیابر (حد فاصل کیلومتر ۶۹۲+۲ الی ۵۶۱+۷ ) با برآورد ۷۹۱،۸۴۹،۰۵۰،۷۴۳ ریال ۳- مناقصه عمومی عملیات اجرایی تکمیل کوله و دیوارهای پل اسالم با برآورد ۳۷۲،۶۲۳،۲۴۹،۸۱۴ ریال |
|
| ۲ | مهلت دریافت اسناد مناقصه : از تاریخ انتشار آگهی در سامانه ستاد لغایت مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۲۵ ( اطلاعات دقیق در سامانه موجود و ملاک میباشد) | |
| ۳ | مهلت و محل تحویل پیشنهاد قیمت : تا روز شنبه ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۱۴۰۴/۰۹/۰۸ ، تحویل پیشنهاد فقط از طریق سامانه ستاد ملاک عمل است. در ضمن اصل تضمین شرکت در مناقصه (پاکت الف) باید قبل از زمان تحویل پیشنهاد قیمت الکترونیکی، به صورت حضوری به دبیرخانه اداره کل راه و شهرسازی گیلان واقع در رشت-خیابان امام خمینی ره- میدان دکتر حشمت تحویل و رسید دریافت گردد. (در صورت تغییر زمان، آخرین اطلاعات منتشر شده در سامانه ستاد معتبر است) | |
| ۴ | تضمین شرکت در مناقصه(مناقصه شماره ۱ ): بر اساس آیین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲مورخ ۱۳۹۴/۹/۲۲به شرح زیر :
الف) اصل فیش واریزی به حساب 420100004052063107535442IR بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران-تمرکز وجوه سپرده اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان بنام خزانه معین استان گیلان ب) یا ضمانتنامه بانکی به نفع اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان (مدت اعتبارضمانتنامه ۳ ماه و برای ۳ ماه نیز قابل تمدید باشد. ضمانت نامه باید فقط بر اساس فرم پیوست آیین نامه صادر گردد) ج) یا وثیقه ملکی معادل ۸۵درصد ارزش کارشناسی رسمی ۱- مناقصه عمومی عملیات تکمیل اتصال تقاطع ملاسرا به قطعه اول محور ملاسرا-شفت به مبلغ ۱،۶۶۲،۰۰۰،۰۰۰ریال ۲- مناقصه عمومی عملیات تکمیلی قطعه ۲-ب محور خمام-ضیابر (حد فاصل کیلومتر ۶۹۲+۲ الی ۵۶۱+۷ ) به مبلغ ۳۹،۵۹۳،۰۰۰،۰۰۰ریال ۳- مناقصه عمومی عملیات اجرایی تکمیل کوله و دیوارهای پل اسالم به مبلغ ۱۸،۶۳۲،۰۰۰،۰۰۰ریال شماره شناسه ملی دستگاه: ۱۴۰۰۲۹۰۵۴۰۵ – کد اقتصادی: ۴۱۱۴۱۶۹۱۷۹۸۴ – کدکارگاه ۱۰۲۸۱۵۰۰۰۱ – کدپستی: ۴۱۳۶۹۵۳۳۳۳ |
|
| ۵ | شرایط :
کلیه مناقصه گران مکلفند نسبت به بهروزرسانی و اصلاح ظرفیت در سامانه ساجار اقدام نمایند. *داشتن گواهینامه صلاحیت معتبر و ظرفیت کار در رشته راه و ترابری حداقل پایه ۵ برای مناقصه شماره ۱ الزامی است. داشتن گواهینامه صلاحیت معتبر و ظرفیت کار در رشته راه و ترابری حداقل پایه ۴ برای مناقصات شماره ۲ و ۳ الزامی است. |
|
| ۶ | مدت اعتبار پیشنهادمناقصه: مدت اعتبار پیشنهادها حداقل ۳ماه از تاریخ پیشنهاد قیمتها و ۳ ماه نیز قابل تمدید می باشد. | |
| ۷ | ساعت، روز و محل قرائت پیشنهادها : براساس آخرین اطلاعات تعیین شده در سامانه ستاد معتبر است. | |
دیدگاه