آگهی مناقصه اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان
شناسه آگهی: ۱۹۳۶۸۵۲
شماره میم الف: -۱
شناسه انتشار: ۱۱۰۰۶
بسمه تعالی
شماره: ۲۴۴۲۹/۱۴۰۴۳۴۰
آگهی مناقصه عمومی
تاریخ: ۱۴۰۴/۰۲/۲۹
یک مرحلهای (نوبت اول)
۱- نام و نشانی مناقصهگزار: اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان به آدرس – رشت، میدان مصلی، بلوار مدرس
۲- نوع، و کیفیت خدمات و تضمین مورد مناقصه:
| ردیف | شرح | کمیت و کیفیت | مبلغ تضمین (به ریال) | نوع تضمین |
|---|---|---|---|---|
| واحد | تعداد | ۳٬۶۰۸٬۹۰۰٬۰۰۰ | ||
| ۱ | انجام امور خدماتی و نظافت | ۱۷ | ۲۰ | |
| ۲ | نگهبانی و انتظامات | ۱ | ۱ |
۳- محل و زمان دریافت اسناد (تحویل و گشایش پیشنهادها):
۳-۱- محل دریافت اسناد و ارائه پیشنهادها: کلیه شرکتکنندگان میبایست از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir نسبت به خرید اسناد مناقصه و ارسال کلیه پاکتها اقدام نمایند. لازم به ذکر است در صورت عدم ثبتنام قبلی در سامانه مذکور با شماره تماسهای ۰۲۱-۲۷۳۱۳۱۳۱ و ۰۱۳-۱۴۵۶ تماس حاصل نمایند.
به پیشنهادهای واصله خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ترتیب اثر داده نخواهد شد.
دفتر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت جهت ثبتنام در سامانه: ۰۱۳-۳۳۲۵۱۱۳۶
۳-۲- زمان و مهلت دریافت اسناد: از تاریخ ۱۴۰۴/۰۳/۰۶ لغایت ۱۴۰۴/۰۳/۱۱ پس از انتشار آگهی نوبت اول به مدت ۴ روز کاری
۳-۳- شرکتهای واجد شرایط میتوانند جهت دریافت اسناد مناقصه حداکثر تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۳/۱۱ به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و اسناد را دریافت نمایند.
۳-۴- مهلت ارائه پیشنهادات: حداکثر ۱۰ روز کاری تا تاریخ ۱۴۰۴/۰۳/۲۷ فرصت تحویل اسناد مناقصه میباشد.
۳-۵- گشایش پیشنهادها: روز چهارشنبه ساعت ۸ صبح مورخ ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
۴- سایر موارد:
۴-۱- مناقصهگران میبایست حسب مورد دارای صلاحیت از مراجع ذیربط باشند.
۴-۲- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه درج شود.
۴-۳- در کلیه اسناد مناقصه، مناقصهگران مکلف به ارائه شناسه و کد پستی میباشند.
۴-۴- محل فعالیت و آدرس قانونی مناقصهگران میبایست در شهر رشت بوده و نوع فعالیت نیز در شهر مذکور مورد تأیید میباشد.
۴-۵- به پیشنهادهای فاقد سپرده، اسناد مخدوش، مشروط و تحویل بعد از مدت انقضاء، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.
اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان
دیدگاه