رییس اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری لاهیجان خبر داد:

همایش مدیریت ارتباطات راهبردی ویژه روابط عمومی‌ها در لاهیجان برگزار می‌شود

شاهین جهانگیر بلورچیان، رییس اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری لاهیجان اظهار کرد: همایش مدیریت راهبردی وجهه و شهرت ویژه مدیران روابط عمومی استان گیلان در لاهیجان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری لاهیجان گفت: همایش طراحی چای خانه با هدف معرفی فرهنگ چای و تبلیغات و با موضوع مدیریت راهبردی وجهه و شهرت با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان گیلان و معماران و تولید کنندگان چای در لاهیجان برگزار می‌شود.

شاهین جهانگیر بلورچیان افزود: این همایش با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان، شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، سازمان چای کشور، فرمانداری لاهیجان روز چهارشنه دهم بهمن ماه سال جاری در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دکتر حمید شکری خانقاه از مدرسان مطرح روابط عمومی کشور و نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی در روابط عمومی و مدرس دانشگاه سخنران اصلی این همایش می‌باشد.

جهانگیر بلورچیان گفت: این همایش فرصتی مناسب برای بهرمندی مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی در زمینه افزایش دانش در این حوزه می‌باشد.

وی اضافه کرد: امیدوارم با توجه به حمایت‌های دولت شاهد روزهای خوبی برای روابط عمومی در کشور بوده و مدیران روابط عمومی هم بتوانند سفیران خوبی برای سازمان‌های خود نزد افکار عمومی باشند.

عضو هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گیلان گفت: روابط عمومی به دلیل فشار و استرس شدید از جمله شغل‌های سخت و زیان‌آور در جهان شناخته می‌شود و در کشورمان از سوی متولیان امر هنوز سخت و زیان‌آور نیست.

جهانگیر بلورچیان افزود: امروزه کمتر کسی است که از اهمیت روابط عمومی در ساختار دستگاه‌ها و شرکت‌ها آگاه نبوده و با شرح وظایف این مجموعه مهم در عصر ارتباطات آشنا نباشد. روابط عمومی به دلیل فشار و استرس زیاد می‌بایست از سوی دولت و مجلس به عنوان شغل سخت و زیان‌آور شناخته شود تا فعالان روابط عمومی بتوانند در کنار سختی کار خود از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: روابط عمومی‌ها، باید مورد حمایت مدیران قرار گیرند تا بتوانند با انرژی مضاعف در انجام وظایف خود موفق شوند.

رییس اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری لاهیجان گفت: مدیران باید باور کنند که روابط عمومی‌ها وکیل مدافع سازمان نزد مردم و همچنین مدعی العموم در سازمان خود هستند.

Share