همایش مدیریت ارتباطات راهبردی روابط عمومی های گیلان در لاهیجان برگزار شد
همایش مدیریت ارتباطات راهبردی ویژه روابط عمومی های استان گیلان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.
![](https://diyarmirza.ir/wp-content/uploads/2025/01/1_0-2.jpg)
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همایش مدیریت ارتباطات راهبردی روابط عمومی های گیلان با حضور فرماندار لاهیجان، معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان، رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان، رییس سازمان چای کشور، مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی گیلان، رؤسای ادارات و مدیران دستگاههای اجرایی لاهیجان در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، برگزار شد.
حمید شکری خانقاه،از مدرسان مطرح روابط عمومی کشور در این همایش، روابط عمومی را یکی از بخشهای مهم هر سازمان و وزارت خانه دانست و گفت: روابط عمومیها برای موفقیت میتوانند پنج اصل پذیرش، قدردانی، تایید، تحسین و توجه را مورد اجرا قرار دهند.
وی در این جلسه مباحث مهم حوزه روابط عمومی در سطح دستگاههای اجرایی را مطرح و خواستار توجه مدیران و کارشناسان روابط عمومی به مبحث دانش افزایی شد.
شکری خانقاه با بیان اینکه گیمیفیکشن میتواند به عنوان یک طرحواره ارتباطی و یک جعبهافزار مؤثر برای جذب و نگهداشت مخاطبان، مشتریان و ذینفعان در روابطعمومی استفاده شود، افزود: لاهیجان، پایتخت و شهر جهانی چای است و با استفاده از ظرفیت و اجرای گیمیفیکیشن میتوان برای معرفی چای ایرانی و جلب نظر بیشتر مردم به سوی این تولید داخلی اقدام کرد.
وی اضافه کرد: چای داخلی دارای فوائد بسیاری بوده که در صورت تبلیغات درست و بستهبندی مناسب و نشان دادن برتریهای این چای نسبت به چای خارجی میتوان علاوه بر جلب نظر مردم نسبت به حمایت از تولید داخلی چای کار کرد.
لازم بذکر است این همایش با مشارکت شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی گیلان، شهرداری لاهیجان، فرمانداری و دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان و سازمان چای کشور و با بیش از ۴ ساعت در دو بخش در سالنهای حزین و خواجه نصیر دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.
دیدگاه