آگهی مناقصه عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان
شناسه آگهی: ۱۸۳۹۷۹۵
شماره میم الف: -۱
شناسه انتشار: ۹۸۷۷
آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای به شماره ۱۴۰۳۱۱۰۲۳
شرکت برق منطقه ای گیلان در نظر دارد مناقصه تعمیر و نگهداری تجهیزات سخت افزار و نرم افزار مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع گیلان را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره ثبت ستاد ۲۰۰۳۰۰۱۰۹۷۰۰۰۰۴۳ و از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی فشرده برگزار نماید. کلیه مراحل فرآیند مناقصه از دریافت اسناد مناقصه، ارائه پیشنهاد مناقصه گران و گشایش پاکت ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه، مراحل ثبت نام در سامانه و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. به پیشنهادهای واصله خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و همچنین به پیشنهادهایی که بعد از انقضاء مدت مقرر واصل شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.سایر اطلاعات مورد نیاز به شرح ذیل اعلام می شود :
- نام و نشانی مناقصه گزار : شرکت برق منطقه ای گیلان به نشانی رشت – خیابان امام خمینی – چهارراه قدس- امور تدارکات و قراردادها. تلفن۶-۰۱۳۳۳۳۲۵۰۰۱
- موضوع مناقصه : تعمیر و نگهداری تجهیزات سخت افزار و نرم افزار مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع گیلان
- زمان، مهلت، مبلغ و محل دریافت اسناد : متقاضیان می توانند از تاریخ درج آگهی تا ساعت ۱۴ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۹/۲۱ به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس setadiran.ir مراجعه و برای دریافت اسناد مناقصه فوق اقدام نمایند.
- شرایط پیمانکار : گواهینامه صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه ۵ رشته نیرو از سازمان برنامه و بودجه کشور و دارای ظرفیت خالی و همچنین گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاری.
- مدت انجام کار : ۱۲ ماه هجری شمسی .
- نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه :مبلغ ۲،۱۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال دو میلیارد و یکصد و بیست میلیون ریال به صورت ضمانتنامه بانکی معتبر مطابق آیین نامه تضمین معاملات دولتی بشماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ مورخ ۹۴/۰۹/۲۲ و یا واریز وجه به حساب بانک مرکزی به شماره ۴۰۰۱۱۰۶۱۰۷۳۷۶۵۸۰ (تمرکز وجوه سپرده – بودجه شرکتهای دولتی) شماره شناسه شبا ۵۸۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۱۰۶۱۰۷۳۷۶۵۸۰ IR می باشد.
- مهلت ارسال پیشنهادها : تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۰/۰۵می باشد.
- تاریخ گشایش پیشنهادها : ساعت ۱۴/۳۰ چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۰/۰۵در دفتر امور تدارکات و قراردادها می باشد.
تذکر مهم : پیشنهاد دهندگان می بایستی ضمن بارگذاری کلیه مدارک پاکتهای (ارزیابی کیفی و الف، ب، ج ) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در مهلت مقرر، نسبت به ارسال اصل پاکت الف مطابق شرایط درج شده در اسناد مناقصه، در پاکت لاک و مهر شده تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۰/۰۵به دبیرخانه برق منطقه ای گیلان اقدام نمایند.
- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه درج شده است.
- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : تلفن مرکز راهبری و پشتیبانی ۱۴۵۶
دیدگاه