گسترش استفاده از بستر پست در تسهیلگری ارائه خدمات به مردم
مدیر کل پست گیلان گفت: شبکه پستی از تعامل و همکاری خوب و سازندهای با دفاتر پیشخوان برخوردار است و انتظار بر این است با طراحی برنامهها و خدمات جدید این همکاری توسعه و گسترش یابد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تجلیل از دفاتر پیشخوان دولت برگزیده در استان گیلان با حضور محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست گیلان، علی فلاح حقیقی دبیرکل کانون دفاتر پیشخوان دولت، سیدهادی حسینی رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان و جمعی از مدیران دفاتر پیشخوان برگزیده در سالن جلسات اداره کل پست گیلان برگزار شد.
مدیر کل پست گیلان در این نشست با اشاره به ظرفیت خوب دفاتر پیشخوان و واحدهای قبول در کشور و استان گیلان بعنوان نقاط تماس در ارائه خدمات به مردم؛ اهتمام لازم برای اجرای مصوبات قانونی تجمیع همه دفاتری که در سطح کشور بعنوان ارایه خدمات مختلف راه اندازی شدهاند در قالب دفاتر پیشخوان دولت را خواستار شد و افزود: با تجمیع این دفاتر در قالب یک برج پیشخوان میتوان علاوه بر عمل به اجرای قانون در راستای اهداف تعیین شده و تمرکز بر برونسپاری خدمات، گامهای موثرتری در تسهیلگری ارائه خدمات به مردم برداشته شود.
وی اضافه کرد: شبکه پستی از تعامل و همکاری خوب و سازندهای با دفاتر پیشخوان برخوردار است و انتظار بر این است با طراحی برنامهها و خدمات جدید این همکاری توسعه و گسترش یابد.
دبیر کل کانون دفاتر پیشخوان کشور نیز در این نشست: با بیان اینکه چشمانداز خوبی برای تعامل با پست در آینده پیش بینی میکنیم عنوان داشت: امیدواریم همکاریها با پست و پیشخوان به نقطه مطلوبتری برسد و پست بتواند با تبدیل شدن بعنوان رگولاتوری کلیه بازیگران عرصه صنعت پست در نظارت و ارتقای کیفیت سطح خدمات نقش مهمی ایفا نماید.
وی تصریح کرد: کانون دفاتر پیشخوان علاوه بر خدمات به متقاضیان تلاش نموده تا با تنوع بخشی به سبد خدمات دفاتر، این ظرفیت را بعنوان بستری مهم و باهدف دسترسی آسان مردم به خدمات توسعه دهد.
دیدگاه