دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرد:

پلمب ۳ مطب دندانپزشک قلابی در شهرستان‌های رشت و رودسر

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پلمب ۳ مطب دندانپزشکی قلابی که به صورت غیر قانونی و بدون مجوز در شهرستان‌های رشت و رودسر فعالیت می‌کردند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، زهره تیموری، مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: براساس گزارش‌های مردمی، از فعالیت افردی غیردندانپزشک در شهرستان رشت و رودسر که به صورت غیر قانونی مطب دندانپزشکی دایر و در امور دندانپزشکی، مداخله درمانی می‌کردند، طی بازدید نظارتی توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، محل کار این افراد متخلف پلمب و پرونده‌ها جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شدند.

تیموری به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلفات درمانی با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی تماس حاصل نمایند و فریب تبلیغات غیر واقعی و اغوا کننده در این حوزه‌ها را نخورند و از مراجعه به افراد بدون دانش و صلاحیت لازم خود داری نمایند.

وی در ادامه تأکید کرد: کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه ضمن بازدید مداوم از مراکز درمانی در صورت مشاهده هر گونه ارایه خدمات توسط افراد فاقد صلاحیت و غیر مجاز نسبت به پلمب آن مرکز اقدام و پرونده از طریق کمیسیون ماده یازده به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

Share