مصطفی سالاری رسما مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد
به پیشنهاد هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوقهای تابعه و طی حکمی از سوی احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری که پیش از این سرپرست سازمان تأمین اجتماعی بود؛ به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مصطفی سالاری که پیش از این سرپرست سازمان تأمین اجتماعی بود به پیشنهاد هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه و طی حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیرعامل این سازمان منصوب شد.
متن این حکم به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جناب آقای مصطفی سالاری
با سلام
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با استناد به قانون اصلاح ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوقهای بازنشستگی و بیمههای درمانی، بنا به پیشنهاد هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوقهای تابعه و تاییدیه سازمان اداری و استخدامی کشور، به موجب این حکم به عنوان «مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی» منصوب میشوید.
امید است که با اتکاء به خداوند متعال، آموزههای راهگشای اسلام و احساس مسئولیت نسبت به میهن و مردم عزیز ایران، تمام توان و ظرفیت خود را برای تحقق وظایف و اهداف مرتبط با مسئولیت انتصابی به کار بگیرید.
تعهد مستمر به مفاد «سوگندنامه کارگزاران دولت وفاق ملی» و «میثاقنامه رفع تعارض منافع کارگزاران دولت چهاردهم» از شما انتظار میرود. تفصیل «اولویتهای راهبردی و ماموریتهای مورد انتظار» به پیوست این حکم ابلاغ میشود. معاونتها، سازمانها، صندوقهای تابعه، ادارات، مراکز و موسسات تابعه و زیرمجموعه وزارت متبوع مکلف به همکاری با جنابعالی در جهت تحقق اهداف و ماموریتها هستند.
توفیق شما در انجام وظایف در راستای جهتگیریهای راهبردی دولت چهاردهم و وزارت متبوع با تعهد به قانون اساسی، سند چشمانداز، سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه هفتم را از درگاه خدواند متعال خواستارم.
احمد میدری
همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پیوست این حکم مواردی را با عنوان «اولویتهای راهبردی و ماموریتهای مورد انتظار از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی» ابلاغ کرده است که در آن به مسائلی از جمله «اداره امور سازمان تأمین اجتماعی در چارچوب اسناد بالادستی، سیاستهای کلی تأمین اجتماعی، قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی، قانون برنامه هفتم پیشرفت و همچنین خطمشیها، برنامهها و دستورالعملهای مصوب هیات امنا و سایر ارکان صندوق»، «اداره سازمان مبتنی بر اصول شفافیت، پاسخگویی، عدالت، پاکدستی، همهجانبهنگری و پرهیز از بخشینگری و استفاده از ظرفیتهای همه شرکای اجتماعی در تصمیمسازی و تدوین و اجرای سیاستها و برنامهها»، «مشارکت فعال در تقویت گفتمان عدالت اجتماعی از طریق سه جانبهگرایی، مشارکت ذینفعان، تقویت صدای گروههای کم صدا از جمله بیکاران، کارگران، بازنشستگان، ازکارافتادگان و اصلاح سیاستها در این راستا»، «همکاری با واحدهای اقتصادی به منظور بهبود محیط کسب و کار و همراستا نمودن رشد واحدهای اقتصادی با فعالیتهای سازمان»، «تقویت نقش و بهبود عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در ارائه خدمات بیمهای چندلایه و تأمین درمان مناسب»، «توسعه سلامت الکترونیک با ارتقاء سامانه نسخه الکترونیک، اعمال خطوط راهنمای بیمهای، نظام نوبتدهی و ارجاع الکترونیک و دریافت برخط اسناد پزشکی و حسابرسی و نظارت الکترونیک در حوزه سلامت»، «اصلاح مقررات، ساختارها و تشکیلات سازمان در جهت تامین عدالت و یکسانسازی قواعد و مقررات بیمهای»، «کاهش هزینه درمان بیمهشدگان با مشارکت موثر در اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع» اشاره شده است.
دیدگاه