دیارمیرزا گزارش می‌دهد؛

سه گزینه جدی مدیرکلی آموزش و پرورش گیلان را بشناسید

علی‌رغم تعرفه چند گزینه برای تصدی پست مدیرکلی آموزش و پرورش گیلان، سه نفر “محمد رنجبر نیاول، جمیل عباسی غریب و نورالله اکبری” از شانس بالاتری نسبت به بقیه برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از روی کار آمدن دولت چهاردهم، اقدامات اولیه برای تغییرات در سطح ادارات کل نیز آغاز شده است.

در همین راستا از آموزش و پرورش گیلان نیز خبر می‌رسد که علی‌رغم تعرفه چندین گزینه برای تصدی پست مدیرکلی که تعدادی از آنها در حال حاضر جزء کارمندان ستادی اداره کل آموزش و پرورش هستند، سه نفر یعنی “محمد رنجبر نیاول، جمیل عباسی غریب و نورالله اکبری” از شانس بالاتری نسبت به بقیه برخوردار هستند.

فرماندار پیشین املش، سرپرست فرمانداری لنگرود، معاون سیاسی امنیتی و بخشدار مرکزی لنگرود و ریاست آموزش و پرورش اطاقور تنها بخشی از سوابق «محمد رنجبر نیاول» است.

«جمیل عباسی غریب» نیز از مدیران باسابقه آموزش و پرورش بوده که سابقه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان، ریاست اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، ریاست اداره فرهنگی و هنری و… را برعهده داشته است.

«نورالله اکبری» نیز سابقه «سرپرستی فرمانداری شهرستان لاهیجان»، «معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لاهیجان»، «معاونت آموزش متوسطه استان گیلان»، «معاونت سوادآموزی استان گیلان» «سرپرستی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان»، «ریاست اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیر دولتی» و «مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان» را در کارنامه دارد.

Share