اعتراض راننده تاکسی به مسافر پرحرف به قیمت جانش تمام شد

مرد جوان تصور نمی‌کرد اعتراضش به زن جوان به‌خاطر صحبت طولانی با تلفن همراه در تاکسی جانش را بگیرد. اعتراض دختر جوان و مادرش به این رفتار و دخالت مردی در پارک، باعث رقم خوردن این جنایت شد.

راننده تاکسی قربانی اعتراض به مسافر پُرحرف شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از جام جم، ۲۵ شهریور امسال مأموران پلیس در جریان مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های شهریار در غرب استان تهران قرار گرفتند. تیم جنایی پلیس آگاهی با حضور در محل دریافتند، این مرد در شهرک شاهد اندیشه با ضربه‌های چاقو مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.مأموران راهی محل قتل شده اما هیچ سرنخی از عامل یا عاملان قتل وجود نداشت. آنها به بررسی دوربین‌های مداربسته پرداخته که در بررسی دوربین‌های اطراف مشخص شد، چهار سرنشین یک خودروی پراید با مقتول درگیر شدند. کیفیت دوربین پایین بود و چهره‌متهمان و پلاک خودروی‌شان مشخص نبود.با اقدام‌های پلیسی، کارآگاهان سرانجام رد چهار پسر جوان که اهل یکی از محله‌های شهریار بودند به‌دست آمد. در ادامه مشخص شد یکی از متهمان پراید دارد که او دستگیر شد و اعتراف کرد با همدستی سه دوستش این قتل را مرتکب شده‌اند.
سرهنگ کارآگاه فضل‌ا… سواری‌پور، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در این باره به جام‌جم گفت: این پرونده بدون سرنخ و با تحقیقات علمی کارآگاهان کشف و با دستگیری چهار متهم مشخص شد دو نفر از آنها سابقه‌دار هستند. سه متهم با چاقو و قمه به مقتول ضربه زده بودند که با مشخص‌شدن ضربه کشنده، عامل قتل هم شناسایی شد.
وی دررابطه با انگیزه قتل اظهار داشت‌: آن‌طور که متهمان اعتراف کرده وتحقیقات نشان می‌دهد، ماجرا از درگیری دختر و مادری بامقتول آغازشده بود.دختر‌جوان سوارخودروی مسافربری بوده ومدام با تلفن همراه درماشین صحبت کرده بود.همین باعث اعتراض مقتول به دختر جوان شد. پس از رسیدن به مقصد این دخترهمراه مادرش سراغ این‌ فرد آمده و به‌خاطر اعتراضی که کرده بود با او درگیری لفظی پیدا کردند. یکی ازمتهمان با دیدن این صحنه خودش را وارد دعوا کرده و بی‌دلیل مقتول را کتک می‌زند. چند دقیقه بعد هم با سه‌نفر دیگر از دوستانش دوباره به آن محل بازگشته و این بار با چاقو مرد جوان را کشتند.
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران خاطر‌نشان کرد‌؛ یکی از دلایل وقوع قتل‌های خیابانی، ناتوانی افراد در کنترل خشم است که باعث وقوع درگیری می‌شود. حال در این وضعیت همراه داشتن سلاح سرد یا گرم، ‌فرد را به سمت جنایت سوق می‌دهد. قتل‌هایی که پس از دستگیری متهمان با پشیمانی آنها رو‌به‌رو خواهیم شد.

Share