قائم مقام حزب اتحاد ملت:

آبشخور صهیونیست‌ها و تروریست‌های شرق کشور یک جا است

قائم‌مقام حزب اتحاد ملت گفت: عملیات تروریستی دیگری که همزمان با تجاوزگری اسرائیل در تفتان سیستان و بلوچستان رخ داد، تلقی هماهنگی بین این دو نیروی تروریستی داخلی و خارجی را تقویت کرد و آبشخور تروریست‌های شرق کشور و صهیونیست‌ها را در یک جا باید پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین نورانی‌نژاد، قائم مقام حزب اتحاد ملت در گفتگو با فارس با اشاره به حمله دیشب رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: حمله دیشب اسرائیل فاصله زیادی با رجزخوانی‌های آن‌ها در روزهای اخیر داشت و بیشتر ناشی از ترس آن‌ها بود.

وی افزود: بخشی از این فاصله ناشی از دیپلماسی فعال منطقه‌ای و جهانی وزارت خارجه، قدرت نیروهای مسلح ایران، وجود چند جبهه مقاومت همسو در مقابل صهیونیست‌ها و نهایتا فشارهای بین المللی بر اسرائیل برای مدیریت و کاهش تنش در منطقه بود.

نورانی‌نژاد خاطرنشان کرد: اما از عامل دیگری که نباید گذشت، توان و دقت پدافندی کشور بود که البته در این بین، شهادت دو سرباز وطن در بخش پدافندی ارتش موجب اندوه و در عین حال احترام عمیق بسیاری از ایرانیان وطن‌دوست شد.

قائم مقام حزب اتحاد ملت افزود: قدرت پدافندی ایران صهیونیست‌ها را در بین حامیان خودش هم سرافکنده کرد و باعث غرور و مباهات مردم ایران شد.

وی در ادامه گفت: در این بین، عملیات تروریستی دیگری که همزمان با تجاوزگری اسرائیل در تفتان سیستان و بلوچستان رخ داد، تلقی هماهنگی بین این دو نیروی تروریستی داخلی و خارجی را تقویت کرد و آبشخور تروریست‌های شرق کشور و صهیونیست‌ها را در یک جا باید پیدا کرد.

نورانی‌نژاد در پایان گفت: این حادثه و شهادت جمعی از سربازان فداکار وطن در حمله اشرار داخلی و اسرائیلی را به خانواده این عزیزان و همه مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم و ضمن محکوم کردن شدید این اقدامات، امیدواریم ریشه‌های خشونت و ترور در کشور و منطقه برچیده شود و جنایتکاران به سزای عمل خود برسند.

Share