آشوبی: گیلان دستکم ۳۵ آمبولانس نیاز دارد

۹ آمبولانس و موتورلانس به ناوگان خودرویی اورژانس ۱۱۵ گیلان افزوده شد

محمدتقی آشوبی، گیلان با داشتن بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفری جمعیت ثابت و همچنین جمعیت شناور بین ۶ تا ۷۰ میلیون نفر در برخی از ایام سال، دستکم ۳۵ آمبولانس برای نوسازی و گسترش خدمات آمبولانس همچنان نیاز دارد که به‌زودی ۷ دستگاه آمبولانس به ناوگان خودرویی اورژانس ۱۱۵ استان اضافه خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سه دستگاه آمبولانس و ۶ دستگاه موتورآمبولانس امروز طی مراسمی با حضور محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ناوگان خودرویی اورژانس ۱۱۵ اورژانس استان ملحق شد.

محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین بهره‌برداری از ناوگان جدید خودرویی اورژانس ۱۱۵ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرحله نخست امسال سه دستگاه با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد تومان و امروز نیز سه دستگاه آمبولانس مجهز به همراه ۶ موتور آمبولانس به ناوگان خودرویی اورژانس ۱۱۵ استان گیلان افزوده شده است.

به گفته وی، گیلان با داشتن بالغ بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفری جمعیت ثابت و همچنین جمعیت شناور بین ۶ تا ۷۰ میلیون نفر در برخی از ایام سال، دستکم ۳۵ آمبولانس برای نوسازی و گسترش خدمات آمبولانس همچنان نیاز دارد که به‌زودی ۷ دستگاه آمبولانس به ناوگان خودرویی اورژانس ۱۱۵ استان اضافه خواهد شد.

جمشید محمدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان نیز در این آیین اظهار کرد که از ابتدای امسال تاکنون ۶ آمبولانس پیشرفته به آستارا، تالش، ماسال، لاهیجان، خمام و صومعه‌سرا و ۶ موتور آمبولانس پیشرفته به لنگرود، لاهیجان، انزلی، فومن، آستارا و رشت، اختصاص و مورد بهره‌برداری رسیده است.

Share