گزارش تصویری مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان

نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان از غروب پنجشنبه در منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان به میزبانی گیلان – منطقه آزاد انزلی روز گذشته در مجموعه ورزشی سیروس قایقران برگزار شد.

در این دوره از رقابتها تیمهای کبدی ساحلی ایران، نپال، پاکستان، ترکمنستان، لبنان، عراق، دانمارک، آلمان، کنیا و فلسطین حضور دارند که در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی با هم به رقابت می پردازند.

تیمهای حاضر در این دوره در ۲ گروه پنج تیمی با هم رقابت می‌کنند که در نهایت ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه خواهند یافت.

تیم ملی کبدی ساحلی ایران در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های ملی نپال، دانمارک، عراق و ترکمنستان هم گروه شد؛ ضمن اینکه تیمهای ملی کبدی ساحلی پاکستان، آلمان، فلسطین، کنیا و لبنان در گروه دوم این مسابقات قرار دارند.

در نخستین دیدار از نخستین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی جهان تیم‌های ملی ایران و نپال زیر بارش باران رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملی کبدی ساحلی ایران با نتیجه ۶۳ بر ۳۱ حریف خود را شکست داد تا این مسابقات را با پیروزی آغاز کند.

Share