با حضور رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس کشور؛

گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در رستم آباد

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس کشور در گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در رستم آباد گفت: صهیونیسم جهانی به پایان راه رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار عباس بایرامی در گردهمایی پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس در رستم آباد رودبار، اظهار کرد: حزب‌الله در روز‌های گذشته برخی از مناطق فوق محرمانه صهیونیست‌ها را هدف قرارداده و موشک فراصوت یمن هم به قلب تل آویو اصابت کرد ولی اسرائیل جنایتکار آن را رسانه‌ای نمی‌کند.

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس کشور، تصریح کرد: دنیا از ابهت پوشالی نتانیاهو که در غزه و لبنان جنایت می‌کند آگاه است.

سردار بایرامی با اشاره به شهادت دبیر کل حزب‌الله لبنان افزود: رژیم جعلی اسرائیل با استفاده از بمب‌های هوشمند آخرین دستاورد آمریکا و با کمک خلبانان این کشورتوانست سید حسن نصرالله را ترور کند.

وی تصریح کرد: اسرائیل نماینده تام الاختیار استکبار است و آمریکا آن را برای مهار جهان اسلام و شیعه در منطقه قرار داده است.

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس کشور با تاکید بر انسجام و همبستگی ملی گفت: برای پیروزی مقابل جنایتکاران جهانی باید بصیر و دشمن شناس و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

در پایان این مراسم حاضران با سردادن شعار‌های ضد صهیونیستی، جنایت‌های این غده سرطانی جهان را محکوم کردند.

Share