فرمانده انتظامی رضوانشهر خبر داد:

کشف «موتورسیکلت سنگین سی بی‌ ۶۰۰» قاچاق در رضوانشهر

سرهنگ حامد شادبهر، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از توقیف یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ «حامد شادبهر» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان رضوانشهر در حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین سی بی‌۶۰۰، فاقد پلاک مشکوک شده و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: مأموران پس از انجام بررسی و اطمینان از صحت قاچاق بودن موتورسیکلت مذکور، با هماهنگی دستگاه قضائی آن را توقیف و به پارکینگ دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر ادامه داد: ارزش تقریبی موتور سیکلت قاچاق کشف شده در این عملیات، از سوی کارشناسان اقتصادی مربوطه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده و متهم مذکور با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام قضایی، در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

Share