با حضور استاندار گیلان؛

گاز به امام‌زاده ابراهیم شفت رسید | بهره مندی شهرک چوبی گیلان از سوخت سبز

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی پروژه گازرسانی به روستای امام‌زاده ابراهیم شفت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز (چهارشنبه) و به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی پروژه گازرسانی به روستای امام‌زاده ابراهیم شفت به بهره‌برداری رسید.

این پروژه با میزان طول تقریبی سه هزار و ۶۲۲ متر و با اعداد انشعاب ۲۶۰ عدد و میزان اعتبار پنج میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان افتتاح شد.

اسدالله عباسی استاندار گیلان در حاشیه بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستای امام‌زاده ابراهیم شفت و در جمع مردم این منطقه با بیان اینکه یکی از مشکلات این منطقه گازرسانی بوده است، اظهار کرد: بعد از ایجاد حریق در روستای امامزاده ابراهیم شفت سریعا خود را به منطقه رسانده و قول گازرسانی این روستا را دادیم که خوشبختانه به قول خود وفا کرده و با رفع تمامی موانع این امر محقق شد

وی با تکیه بر لزوم توجه به نصب سریع علمک‌های گاز در منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت گفت: در خصوص نصب علمک باید سرعت بخشیده تا مردم این منطقه در فصل زمستان دچار مشکل نشوند.

استاندار گیلان اجرای اقدامات کارشناسی در خصوص ساخت مغازه‌ها در منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت را لازم الاجرا دانست و بیان کرد: در گذشته این منطقه چندین بار دچار حریق شد ولی مجددا به مانند سابق آن سازه‌ها احداث شد ولی دیگر نمی‌گذاریم اتفاقات گذشته تکرار شود و باید سازه‌ها به صورت علمی و کارشناسی ساخته شود.

عباسی با اشاره به رفع محرومیت در کشور و به ویژگان در طی سال گذشته افزود: در حوزه محرومیت‌زدایی در دولت سیزدهم برای روستاهای کم برخوردار اتفاقات خوبی رخ داده و این روند در دولت چهاردهم ادامه‌دار است.

وی با بیان اینکه دولت تا پایان ساخت کامل بناهای دچار حریق شده در منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت در کنار مردم است، تصریح کرد: دولت سیزدهم و اکنون دولت وفاق ملی در کنار مردم بوده و بنده نیز از هیچ کمکی برای ساخت سازه‌ها و رفع محرومیت در این منطقه در حوزه‌های مختلف دریغ نخواهم کرد.

Share