استاندار گیلان در دیدار با رئیس کل دادگستری گیلان؛

وفاق و هم افزایی دولت و قوه قضائیه زمینه ساز رضایتمندی مردم است

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه قطع یقین همکاری و هم افزایی دولت و قوه قضائیه، زمینه ساز بسط و تحکیم سرمایه اجتماعی و رضایت عمومی است، گفت: وفاق و هم افزایی مسئولان در تمامی بخش ها، منشا خیرات و برکات فراوان برای جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هادی حق شناس در دیدار با رئیس کل دادگستری و شورای معاونین دادگستری استان گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه “موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است”، افزود: این مهم بدین معناست که هر کسی هر کاری از دستش بی می آید برای موفقیت جمهوری اسلامی ایران انجام دهد.

وی با بیان اینکه قوه مجریه وسط میدان خدمت به مردم است، اظهار کرد:  فرصت خدمت به مردم و تلاش برای پیشرفت کشور، نعمت بزرگ الهی است و باید این امانت خداوند و مردم را قدرشناسی کنیم.

استاندار گیلان در ادامه همچنین شناخت داشته ها و ظرفیت‌ها بر اساس اطلاعات و آمار دقیق را شرط کارآمدی مسئولان در برنامه ریزی و تصمیم سازی و در نهایت افزایش بهره وری لازم بر شمرد و افزود: اگر مسئولان، استعدادها و ظرفیت‌های داخلی را بشناسیم و باور داشته باشیم طبیعتا به به جایگاه واقعی کشور عزیزمان ایران و استان مستعد گیلان دست خواهیم یافت.

وی با قدردانی از حضور رئیس کل و معاونین دادگستری استان در استانداری، تصریح کرد:  قطع یقین همکاری و هم افزایی دولت و قوه قضائیه، زمینه ساز بسط و تحکیم سرمایه اجتماعی و رضایت عمومی است.

حق شناس تاکید کرد: وفاق و هم افزایی مسئولان در تمامی بخش ها، منشا خیرات و برکات فراوان برای جامعه است.

مدیرانی در استان انتخاب شوند که مقید به قانون باشند

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک انتصاب شایسته هادی حق شناس به عنوان استاندار گیلان ابراز امیدواری کرد: شاهد قدم های رو به رشد و تحول و تعالی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه استان گیلان زمینه ها و استعداد های مناسبی برای رشد و پیشرفت دارد تصریح کرد: باید با هم افزایی مسئولان اقدامات مطلوبی در جهت ترقی استان برداشته شود.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه صنعت استان در دهه اخیر با افول مواجه شده است گفت: چندین صنعت مهم در استان با اهمال و قصور مسئولان تعطیل شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در سال های اخیر اقدامات تاثیر گذاری در راستای احیای واحد های تولیدی تعطیل شده انجام داده است و از این پس نیز آمادگی دارد تا از تولید و سرمایه گذاری در استان حمایت کند.

صادقی نیارکی در ادامه اظهار داشت: استان گیلان با معضلات اجتماعی متعدی مواجه است و دولت باید با همتی مضاعف در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام بردارد.

 رئیس کل دادگستری استان به استاندار گیلان توصیه کرد که در انتخاب مدیران دقت و حساسیت لازم به کار برده شود و مدیرانی انتخاب شوند تا مقید به قانون باشند؛ زیرا تقید به قانون از مهم ترین شاخص های مدیریتی است که موجب کاهش تخلفات سازمان ها خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مسئولان و مدیران باید وظایف و مسئولیت های خود در قانون را به دقت مرور کرده و به تکالیف قانونی خود آگاه باشند.

Share