ظریف در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان:

وضعیت بد معیشت مردم اصولگرا و اصلاح طلب نمی‌شناسد؛ این شرایط همه ما را آزار می‌دهد

معاون راهبردی رییس‌جمهور اظهار داشت: انتخاب استاندار جدید اصفهان از سوی وزیر محترم کشور باعث وفاق در این شهر و استان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رییس‌جمهور روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بالاخص شهیدان جبهه مقاومت اظهار کرد: حضور بزرگان جبهه اصلاحات و اصولگرایی اصفهان موجب خرسندی است، همه ما در یک کشتی هستیم و زاینده‌رود خشک و آلودگی هوای اصفهان، همه ما را آزار می‌دهد و در پرتو وفاق است که مشکلات رفع خواهد شد.

معاون راهبردی رییس‌جمهور اظهار داشت: : وضعیت بد معیشت مردم اصولگرا و اصلاح طلب نمی‌شناسد؛ این شرایط همه ما را آزار می‌دهد. انتخاب استاندار جدید اصفهان از سوی وزیر محترم کشور باعث وفاق در این شهر و استان خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم استان اصفهان حق زیادی بر گردن همه ما دارند و باید به آنان خدمت کنیم و بایستی باور داشته باشیم که مردم ما در ۴۵ سال گذشته با ایستادگی در برابر همه تحریم‌ها و سختی‌ها، کشور خود را فراموش نکرده‌اند.

معاون راهبردی رییس جمهور گفت: خود مردم راه‌حل‌ها را دارند و بهتر از ما مشکلات را می‌دانند از این رو بایستی طرف مشورت ما قرار بگیرند.

ظریف ادامه داد: بایستی با مردم مهربان باشیم و آن‌ها را باور کنیم که اگر اینچنین باشد، آینده بهتری برای کشور رقم خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونسیتی هر روز مردم لبنان و غزه را به شهادت می‌رساند و در این شرایط ما بایستی کنار هم و با هم باشیم.

ظریف با اشاره به اینکه کشور ما از بی‌آبی رنج می‌برد، گفت: بایستی مشکلات را با همفکری یکدیگر حل کنیم در غیر این صورت به موفقیت نخواهیم رسید.

معاون راهبردی رییس جمهور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر جمالی‌نژاد استاندار جدید اصفهان، از زحمات و تلاش‌های دکتر مرتضوی استاندار سابق استان نیز قدردانی کرد.

Share