مدیر کل صمت گیلان خبر داد:

طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس با جدیت انجام می‌شود؛ سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردمی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: لازم است با همکاری آموزش و پرورش سطح نظارت‌ها به نحوی باشد که شروع سال تحصیلی همراه با آرامش باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیمور پورحیدری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در چهارمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در سراسر استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح نظارتی همزمان با شروع سال تحصیلی جدید با توجه به کمیته‌های فنی و نظارتی و مصوبات این جلسات با جدیت انجام می‌شود.

وی با قدردانی از بر پایی نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس توسط اتاق اصناف در رشت و برخی از شهرستان‌ها جهت تسهیل در دسترسی مردم به ملزومات تحصیلی تصریح کرد: نمایشگاه‌های پاییزه که به مدت ۱۰ روز با تخفیف بالای ۱۵ درصد با استقبال مناسبی مواجه شد و نیازمندی اغلب مراجعین را به نحو مطلوب فراهم کرد.

رئیس کمیسیون نظارت اجرای بازرسی و نظارت از مدارس پیرامون البسه و سرویس را با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی را ضروری دانست و تاکید کرد: سامانه نظارتی ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات و شکایات مردم پیرامون تخلفات احتمالی به صورت شبانه روزی فعال می‌باشد و اولویت بازرسی‌ها نیز بررسی شکایات اعلامی از طریق سامانه ۱۲۴ می‌باشد.

پورحیدری در این جلسه کمیسیون نظارت به اتفاق اعضای کمیسیون به بررسی نرخ‌های پیشنهادی خدمات بیش از ۸ رسته صنفی در مرکز استان پرداخت و مصوب نمود: هیچ شهرستانی نباید نرخ‌گذاری خدمات را بیش از مرکز استان مصوب کند و این تعادل و هماهنگی باید برقرار باشد.

Share